سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پیش نویس کردن پست در اینستاگرام

بی شک برای شما هم پیش آمده است که قصد داشته باشید روی یک عکس یا فیلم در اینستاگرام خود تغییراتی ایجاد کنید، و آن پست را با ویژگی هایی که اعمال کرده اید ذخیره کنید تا بعدا به اشتراک بگذارید. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه پست خود را در اینستاگرام پیش نویس کنید. همپچنین به شما پیشنهاد می شود مقاله ما درباره کیفیت آپلود در اینستاگرام وخصوصی کردن اینستاگرام را مطالعه نمایید و سپس پست خود را پیش نویس نمایید و هر زمان که خواستید به اشتراک بگذارید. باهیواتک همراه باشید.


 

ادامه مطلب...

راهنمای حذف پست در اینستاگرام و ویرایش پست در اینستاگرام

به جرات می توان گفت امروزه اینستاگرام به وسیله ارتباطی میان افرادی که از یک دیگر دور هستند تبدیل شده است تا بتوانند از طریق لایو اینستاگرام ، استوری اینستاگرام ، عکس ، فیلم، ساخت گروه و... لحظات خود را با هم به اشتراک بگذارند. با خصوصی کردن اینستاگرام خود، فقط افرادی که شما را فالو کرده اند، می توانند پست های شما را مشاهده کنند. همچنین با پیش نویس کردن پست اینستاگرام خود می توانید در زمان دلخواه آن را منتشر کنید و این امکان برای شما محیاست تا دوستان خود را در عکس هاتگ کنید یا مشخصات اینستاگرام خود را تغییر دهید و در صورت لزوم اگر برای اکانت اینستاگرام خود مشکلی پیش آمد، با پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل فرمایید. در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه پست هایی که منتشر کرده بودید را حذف کنید. باهیواتک همراه باشید.



ادامه مطلب...

آموزش بستن کامنت اینستاگرام


قابلیت بستن کامنت اینستاگرام ، در نسخه های جدید اینستاگرام اضافه شده است . این قابلیت برای افراد مشهور و پیج هایی که فالوورهای زیادی دارند می تواند بسیار کاربردی باشد و به آن ها امکان دهد که در هر کدام از پست هایی که مایل بودند امکان ارسال کامنت را غیر فعال نمایند . البته ویژگی فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام می تواند به این افراد کمک کند تا از ارسال کلمات ناپسند در کامنت های خود جلوگیری نمایند اما با توجه به این که برخی از کاربران می توانند با تغییر نوشتاری کلمات فیلترینگ اینستاگرام را دور بزنند ، بستن کامنت در اینستاگرام می تواند به طور کامل مشکل این افراد را حل نماید . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک نحوه بستن کامنت اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد .

 

 

ادامه مطلب...

معرفی گوشی دخترانه سونی اکسپریا ایکس زد مناسب بانوان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمپانی های مختلف گوشی های همراه، به رقابت به یک دیگر پرداخته اند تا گوشی هایشان از لحاظ امکانات از هم نسل های خود کم نداشته باشند. سونی یکی از آن کمپانی هایی می باشد که در دوربین گوشی با بقیه هم نسل هایش رقابت بسیاری دارد. زیرا سونی علاوه بر گوشی موبایل، دوربین های عکاسی و فیلم برداری نیز تولید می کند و این ویژگی می تواند باعث رقابت در کیفیت عکاسی و فیلم برداری با دیگر هم رده هایش شود. به جرات می توان گفت با به روی کار آمدن نرم افزارهای اینستاگرام ، تلگرام ، ایمو و... همه ی ما به دنبال یک گوشی مناسب با رابط کاربری خوب می باشیم تا بتوانیم این اپلیکیشن ها را روی آن نصب و با دوربین آن لحظات را ثبت و در نرم افزار هایی نظیر اینستاگرام به اشتراک بگذاریم. در این مقاله ما سونی ایکس زد را به شما معرفی می کنیم که می تواند گزینه مناسبی برای یک گوشی دخترانه و مناسب بانوان باشد. با هیواتک همراه باشید.


 سونی اکسپریا ایکس زد، قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا عمق 1.5 متری تا مدت 30 دقیقه را دارد. 

ادامه مطلب...

برنامه دانلود استوری اینستاگرام با نرم افزار OGInsta

قبلا در مورد استوری اینستاگرام و لایو استوری صحبت کردیم و در مقاله ای مجزا رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام را نیز مورد بررسی قرار دادیم . همانطور که می دانید تصاویری که در بخش استوری اینستاگرام ارسال می کنید قابل ذخیره شدن نیستند و بعد از 24 ساعت به صورت خودکار از بین می روند و در ضمن اگر از استوری کسی اسکرین شات بگیرید ، برای او پیامی ارسال شده و از این موضوع مطلع خواهد شد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک نحوه دانلود استوری اینستاگرام و نرم افزار oginsta و oginsta+ را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

 


 برنامه OGInsta نسخه غیر رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد . 


ادامه مطلب...