بی شک برای شما هم پیش آمده است که قصد داشته باشید روی یک عکس یا فیلم در اینستاگرام خود تغییراتی ایجاد کنید، و آن پست را با ویژگی هایی که اعمال کرده اید ذخیره کنید تا بعدا به اشتراک بگذارید. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه پست خود را در اینستاگرام پیش نویس کنید. همپچنین به شما پیشنهاد می شود مقاله ما درباره کیفیت آپلود در اینستاگرام وخصوصی کردن اینستاگرام را مطالعه نمایید و سپس پست خود را پیش نویس نمایید و هر زمان که خواستید به اشتراک بگذارید. باهیواتک همراه باشید.


 


پیش نویس کردن یا Draft در اینستاگرام به چه معناست ؟

هنگامی که یک عکس یا فیلم را تا مرحله ویرایش کردن پیش بردید و فعلا قصد انتشار آن را ندارید، می توانید آن را پیش نویس یاDraft کنید تا هر موقع که خواستید بتوانید به آن مراجعه کرده و آن را به اشتراک بگذارید. در ادامه نحوه پیش نویس کردن پست در اینستاگرام را شرح داده ایم.



 


چگونه یک پست اینستاگرام را Draft یا پیش نویس کنیم؟

امکان دارد برای شما هم پیش آمده باشید وقتی عکسی را از گالری انتخاب و ویرایش کردید، از انتشار آن صرف نظر کنید و قصد داشته باشید بعدا آن را به اشتراک بگذارید. هنگام بازگشت به صفحه اصلی اینستاگرام ، از شما سوال می شود که آن عکس در قسمت Draft ذخیره شود یا خیر.  با ذخیره آن در قسمت  Draft، هر موقع که قصد انتشار آن را داشته باشید می توانید با مراجعه بهاینستاگرام و قسمتی که در آن عکس خود را از گالری انتخاب می کنید، رفته و در بالای تمامی تصاویر، عکس پیش نویس شما وجود دارد با انتخاب آن ، عکس با تمامی ویژگی های قبلی که انتخاب کرده بودید به نمایش در می آید.

همچنین با زدن گزینه  Manage عکس پیش نویس شده شما حذف می شود.

 

 



 

 



منبع : آموزش پیش نویس کردن پست در اینستاگرام