قابلیت بستن کامنت اینستاگرام ، در نسخه های جدید اینستاگرام اضافه شده است . این قابلیت برای افراد مشهور و پیج هایی که فالوورهای زیادی دارند می تواند بسیار کاربردی باشد و به آن ها امکان دهد که در هر کدام از پست هایی که مایل بودند امکان ارسال کامنت را غیر فعال نمایند . البته ویژگی فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام می تواند به این افراد کمک کند تا از ارسال کلمات ناپسند در کامنت های خود جلوگیری نمایند اما با توجه به این که برخی از کاربران می توانند با تغییر نوشتاری کلمات فیلترینگ اینستاگرام را دور بزنند ، بستن کامنت در اینستاگرام می تواند به طور کامل مشکل این افراد را حل نماید . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک نحوه بستن کامنت اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد .

 

 




 

نحوه ثبت کامنت در اینستاگرام

برای ثبت کامنت بر روی یک پست در اینستاگرام ، وارد پست مورد نظر شده و بر روی آیکون کامنت که به شکل یک ابر می باشد و در کنار آیکون قلب قرار دارد تپ کنید . سپس در کادر ...Add a comment متن مورد نظر خود را تایپ کرده و دکمه ارسال را تپ کنید .

 

 


 



لایک کردن کامنت در اینستاگرام

در مقالات قبلی در خصوص بسیاری از قابلیت های اینستاگرام مثل استوری اینستاگرام ، تیک آبی اینستاگرام ، ریپورت اینستاگرام ، تگ شدن در اینستاگرام و ... صحبت کردیم . یکی دیگر از قابلیت هایی که این شبکه اجتماعی محبوب در آپدیت های جدید خود اضافه کرده است امکان لایک کردن کامنت ها و پاسخ دادن به آن ها می باشد .

 

 

در صورتی که از نسخه های جدید اینستاگرام استفاده می کنید حتما مشاهده کرده اید که علاوه بر آیکون قلبی که در زیر هر پست قرار دارد ، یک قلب کوچک نیز در کنار هر کامنت قرار گرفته که شما می توانید با انتخاب آن ، کامنت مورد نظرتان را لایک کنید . همچنین با انتخاب دکمه Reply که در زیر هر کامنت قرار دارد می توانید به کامنت دلخواه تان پاسخ دهید .

 

 


نحوه بستن کامنت در اینستاگرام

قابلیت کامنت گذاری در اینستاگرام ، مهم ترین بخش این شبکه اجتماعی محبوب جهت تعامل کاربران با یکدیگر است . اما همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد این قابلیت می تواند برای برخی افراد و پیج های مشهور مشکلاتی را به وجود بیاورد از این رو اینستاگرام در آپدیت های جدید خود این قابلیت را گسترش داده  و امکان غیر فعال کردن و بستن کامنت اینستاگرام را نیز به آن افزوده است . برای بستن کامنت ها در اینستاگرامدو راه وجود دارد :


1- بستن کامنت اینستاگرام در هنگام گذاشتن پست : برای این کار به روش عادی پست خود را منتشر کنید و در هنگام گذاشتن پست در بخش Advanced Settings ، قسمت Turn off Commenting را غیر فعال نمایید .

 

 


2- بستن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست : برای این کار وارد پستی که مایل به بستن کامنت آن هستید شده و بر روی آیکون سه نقطه در کنار آن پست تپ کنید و سپس قسمت Turn of Commenting را غیر فعال نمایید .

 

 

 

نکته1 : در صورتی که این گزینه را در بخش تنظیمات پیشرفته خود نمی بینید ، اینستاگرام خود را آپدیت نمایید .


نکته2 : در صورتی که بعد از بستن کامنت یک پست در اینستاگرام منصرف شدید و قصد فعال سازی مجدد ارسال کامنت را داشتید ، بر روی آیکون سه نقطه کنار آن پست تپ کنید و گزینه Turn on Commenting را فعال کنید .


نکته3 : در صورت بستن کامنت های اینستاگرام برای یک پست تمام کامنت هایی که برای آن پست ارسال شده اند ، از چشم کاربران مخفی می شوند و در صورت فعال سازی مجدد کامنت های آن پست ، کامنت های قبلی مجددا نمایش داده می شوند .

 

 


منبع : آموزش بستن کامنت اینستاگرام