سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام و ارسال ایمیل برای اینستاگرام


به جرات می توان گفت امروزه همه ی ما با نرم افزار اینستاگرام  آشنایی داریم ولحظات خود را از طریق لایو اینستاگرام ، استوری اینستاگرام ، ارسال عکس ، ارسال فیلم ، ساخت گروه در اینستاگرام ، اشتراک پست ها ، و... با دوستان خود که در مقالات قبل نحوهسرچ کردن و فالو کردن  آنها را آموزش دادیم، به اشتراک می گذاریم. اما هنگام استفاده از اینستاگرام ممکن است به دلیل رعایت نکردن قوانین آن بلاک شویم یا به دلیل فعال نکردن  تایید دو مرحله ای اکانت خود، هک شویم. که ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم در هنگام وقوع چنین مشکلاتی، چگونه با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و درخواست کمک کنید. با هیواتک همراه باشید.



ادامه مطلب...

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم اندروید


امروزه اکثر مردم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که مجهز به دوربین می باشند و این امر به آن ها امکان ثبت سوژه های جذاب زندگی روزمره شان را می دهد . استفاده از نرم افزار ویرایش فیلم اندروید می تواند به ایجاد فیلم های با کیفیت و حرفه ای و کم حجم کمک کند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک ، به معرفی چند برنامه ویرایش حرفه ای فیلم برای اندروید می پردازیم .



ادامه مطلب...

آموزش گذاشتن چند عکس و فیلم کنار هم در اینستاگرام


در نسخه های قدیمی اینستاگرام برای گذاشتن چند عکس در یک پست اینستاگرام باید از نرم افزارهایی که برای این کار وجود داشت استفاده می کردیم و این قابلیت در خود اینستاگرام وجود نداشت . قبلا در مورد قابلیت های جدید اینستاگرام مثل قابلیت پخش زنده در اینستاگرام و لایو استوری صحبت کردیم . اما در نسخه های جدید اینستاگرام قابلیت گذاشتن چند عکس در اینستاگرام به صورت اسلایدشو و کلاژ نیز اضافه شده است . در مقاله های گذشته گروه مشاوره هیواتک ، آموزش رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام را خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم . در مقاله امروز نیز به موضوع گذاشتن چند عکس کنار هم در اینستاگرام خواهیم پرداخت .

 

خواندن مقاله رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام را نیز به شما توصیه می کنیم .

 



ادامه مطلب...

معرفی گوشی گلکسی ای 8 سامسونگ مناسب بانوان

با به روی کار آمدن گوشی های لمسی ، کمپانی های گوناگونی به رقابت با یک دیگر پرداختند که هر کدام امکانات گستره و به روز تری را نسبت به هم به بازار جهانی عرضه کنند. سامسونگ یکی از آن کمپانی هایی است که بسیاری امکانات را برای اولین بار عرضه نمود. همچنین به دلیل قیمت مناسب گوشی های سامسونگ ، طرفداران بسیاری در همه ی رده های سنی را دارد. ولی بانوان به دنبال گوشی هایی ظریف با رنگ های شاد می باشند که سامسونگ می تواند پاسخگوی این نیاز دختران جوان و بانوان باشد. در این مقاله شما را با یکی از مدل های سامسونگ که مناسب بانوان می باشد، آشنا می کنیم. با هیواتک همراه باشید.

 

ادامه مطلب...

رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت در اندروید


مشکل عدم شناسایی سیم کارت در اندروید ، یکی از موارد سوال کاربران عزیز از مشاوران گروه مشاوره هیواتک در تماس ها و کامنت ها می باشد . برخی از کاربران بعد از وارد کردن سیم کارت خود داخل گوشی خود با پیغام هایی مشابه SIM error ، SIM not ready ، Insert SIM برخورد می کنند . در مقاله امروز به بررسی مشکل نشناختن سیم کارت در اندروید و ارائه چند راه حل برای مشکل شناسایی سیم کارت می پردازیم .


ادامه مطلب...