قبلا در مورد استوری اینستاگرام و لایو استوری صحبت کردیم و در مقاله ای مجزا رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام را نیز مورد بررسی قرار دادیم . همانطور که می دانید تصاویری که در بخش استوری اینستاگرام ارسال می کنید قابل ذخیره شدن نیستند و بعد از 24 ساعت به صورت خودکار از بین می روند و در ضمن اگر از استوری کسی اسکرین شات بگیرید ، برای او پیامی ارسال شده و از این موضوع مطلع خواهد شد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک نحوه دانلود استوری اینستاگرام و نرم افزار oginsta و oginsta+ را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

 


 برنامه OGInsta نسخه غیر رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد . 



 

نرم افزار OGInsta چیست ؟

نرم افزار OGInsta یا همان OGInstagram  و OGInstagram+  نسخه غیر رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اندروید است . کاربرد این نرم افزار برای کاربرانی است که با محدودیت دانلود تصاویر و فیلم های اینستاگرام مشکل دارند و تمایل دارند بتوانند اقدام به ذخیره استوری اینستاگرام و دانلود تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام نمایند . نرم افزار OGInsta تمام امکانات و ویژگی های نسخه رسمی اینستاگرام را دارا می باشد با این تفاوت که در نرم افزار OGInstagram قادر خواهید بود تمام عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران را به طور مستقیم دانلود کرده و در گوشی خود ذخیره نمایید . ضمن اینکه در برنامه OGInsta تمام فالوئینگ ها و فالوورهای اینستاگرامی خود را نیز خواهید داشت .


 



امکانات برنامه OGInsta

برنامه OGInsta  و OGInsta+ به شما امکان کپی کردن لینک عکس ، اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرام ، ذخیره کردن فیلم های اینستاگرام ، زوم کردن تصاویر و بزرگنمایی آن ها ، ذخیره کردن تصاویر اینستاگرام در گالری شخصی و نصب دو اکانت اینستاگرام بر روی یک گوشی به طور همزمان را می دهد .
نکته : برای نصب OGInsta+ نیاز نیست اینستاگرام اصلی نصب شده در گوشی خود را پاک کنید و می توانید از هر دو برنامه به صورت همزمان استفاده کنید .
نکته : در صورتی که با اکانت ساخته شده در نرم افزار اینستاگرام ، وارد اوجی اینستاگرام شوید ، امکان حذف آن اکانت فقط از طریق سایت اینستاگرام ممکن است.

 


نحوه دانلود کردن استوری اینستاگرام

علاوه بر نصب نسخه غیر رسمی OGInstagram برای ذخیره استوری اینستاگرام در اندروید می توان از برنامه های دانلود استوری مثل story saverاستفاده نمود .  برای دانلود استوری توسط story saver ابتدا این برنامه را نصب و اجرا کنید . بعد از اجرای این برنامه بر روی گزینه Sign in width Instagram تپ کنید . سپس مشخصات اکانت اینستاگرام خود را وارد کرده و لاگین کنید .

 

 

اکنون استوری هایی که دوستان شما به اشتراک گذاشته اند را خواهید دید . روی نام کاربری شخصی که می خو.اهید استوری او را دانلود کنید تپ کنید . سپس روی استوری مورد نظر خود تپ کنید و از پنجره ای که باز می شود گزینه Save را انتخاب کنید .

 

 


منبع : برنامه دانلود استوری اینستاگرام با نرم افزار OGInsta