سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بومرنگ اینستاگرام یا عکس متحرک اینستاگرام چیست

اینستاگرام  یکی از نرم افزار های محبوب در دنیای مجازی می باشد که کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد و از آن برای ارتباط داشتن با دیگران از طریق اشتراک پست ها ، لایو ، استوری ، دایرکت، و.. استفاده نکرده باشد. به همین علت این اپلیکیشن محبوب و پر قدرت در هر نسخه ی خود امکاناتی را اضافه می کند که یکی از این امکانات ساخت بومرنگ می باشد که مدت های قبل به اینستاگرام اضافه شد که به کمک آن می توانید یا به صورت مستقیم در خود نرم افزار اینستاگرام بومرنگ بسازید و یا با دانلود نرم افزار Boomerangتصاویر متحرک خود را سیو و در دیگر اپلیکیشن ها نظیر تلگرام به اشتراک بگذارید. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله آموزش ساخت بومرنگ را برای شما در نظر گرفته است در ادامه با ما همراه باشید.


 

ادامه مطلب...

نحوه مشاهده ابلاغیه دادگستری در سامانه ثنا

تا مدت ها قبل ابلاغیه های قضایی به صورت حضوری در اختیار اشخاص حقوقی و وکلا قرار می گرفت که این روند با مشکلاتی رو به رو بود و حریم شخصی افراد رعایت نمی شد. به همین منظور قوه ی قضاییه با حرکتی پسندیده سامانه ی ابلاغ قضایی (ثنا) را ایجاد نمود که زین پس افراد و وکلا بتوانند از اطلاعیه، رای و احضاریه های خود را در این سایت با رعایت حریم شخصی شان با خبر شوند. به همین منظور در مقالات قبل نحوه ی ثبت نام در سامانه ی ثنا را به شما آموزش دادیم که این مقاله نیز در راستای تکمیل مقاله ی قبل تهیه شده است تا شما را در روند مشاهده ی ابلاغیه های قضایی تان راهنمایی کند.با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.


ادامه مطلب...

ثبت نام سامانه ثنا چه مزایایی دارد

سامانه ی ثنا، سامانه ی ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه می باشد که به تازگی راه اندازی شده است و قابل دسترسی برای طرفین دعوا، نماینده قانونی آنها، دفاتر خدمات قضایی، کارشناسان و.. می باشد تا از این پس افراد بدون مراجعه ی حضوری به شعب قوه ی قضاییه، با ثبت نام در سامانه ی ابلاغ الکترونیکی ثنا می توانند آرای خود را مشاهده کنند و یا اطلاعیه های خود را در سایت مشاهده کنند تا از ازدحام و شلوغی در این مراکز کاسته شود و روند خدمات رسانی به مردم سریع تر انجام شود.

ادامه مطلب...

ابلاغ الکترونیک سامانه ثنا قوه قضاییه چیست

به طور حتم اگر پای شما به شعبه های قوه ی قضاییه باز شده باشد با ازدحام بیش از حد جمعیت مواجه خواهید شد که این شلوغی روند کاری افراد و سازمان را کند می کند. به همین دلیل قوه ی قضاییه برای جلوگیری از این مشکلات سایتی را به نام سامانه الکترونیکی ابلاغ قضایی ( سامانه ثنا ) ایجاد کرده است که از این به بعد طرفین دعوی نتایج آرای خود را در سایت مشاهده کنند و نیاز به مراجعه ی حضوری آنها به شعب قوه ی قضاییه نباشد. در همین راستا گروه مشاوره هیواتک مقاله ای را برای شما تهیه کرده است و در آن نحوه ی ثبت نام در سایت قوه ی قضاییه ( ثنا ) را به شما آموزش می دهد.

ادامه مطلب...

آموزش کار با بومرنگ اینستاگرام در آیفون

استفاده از تصاویر متحرک در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام جذابیت بسیاری دارد . برنامه بومرنگ اینستاگرام (boomerang) این امکان را برای شما فراهم می کند . با استفاده از برنامه بومرنگ اینستاگرام می توانید تصاویر متحرک تکرار شونده شبیه Gif تهیه کنید و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . این نرم افزار هم در مارکت اندروید و هم آیفون موجود است . نکته قابل توجه این است که ویژگی بومرنگ  اینستاگرام در دیوایس IOS در داخل خود نرم افزار اینستاگرام موجود می باشد و نیازی به نصب نرم افزار بومرنگ اینستاگرام به صورت مجزا نیست . نسخه های اینستاگرام 9.7 به بعد در آیفون و آیپد این ویژگی را به صورت داخلی دارا می باشند . در بومرنگ اینستاگرام بعد از فشار دادن دکمه شاتر برنامه ده عکس را به صورت پشت سر هم قرار می دهد و از آن یک ویدئو 1 ثانیه ای تکرار شونده ایجاد می کند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک به ویژگی بومرنگ اینستاگرام در آیفون خواهیم پرداخت .

 

  ادامه مطلب...