اینستاگرام  یکی از نرم افزار های محبوب در دنیای مجازی می باشد که کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد و از آن برای ارتباط داشتن با دیگران از طریق اشتراک پست ها ، لایو ، استوری ، دایرکت، و.. استفاده نکرده باشد. به همین علت این اپلیکیشن محبوب و پر قدرت در هر نسخه ی خود امکاناتی را اضافه می کند که یکی از این امکانات ساخت بومرنگ می باشد که مدت های قبل به اینستاگرام اضافه شد که به کمک آن می توانید یا به صورت مستقیم در خود نرم افزار اینستاگرام بومرنگ بسازید و یا با دانلود نرم افزار Boomerangتصاویر متحرک خود را سیو و در دیگر اپلیکیشن ها نظیر تلگرام به اشتراک بگذارید. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله آموزش ساخت بومرنگ را برای شما در نظر گرفته است در ادامه با ما همراه باشید.


 


نرم افزار بومرنگ اینستاگرام چیست ؟

این نرم افزارکه به تازگی توسط سازندگان اینستاگرام، به عنوان یک پلیکیشن مکمل اینستاگرام تولید شده است این امکان را به شما می دهد تا تصاویر متحرکی مثل Gif های تلگرام بسازید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. که در ادامه نحوه ی کار با نرم افزار بومرنگ را به شما آموزش خواهیم داد.


نحوه دانلود بومرنگ و گذاشتن عکس متحرک در اینستاگرام

برای دانلود بوم رنگ نیاز است ابتدا شما برنامه ی Boomerang را دانلود نمایید تا بتوانید به کمک آن هم بومرنگ بسازید و هم بومرنگ های خود را ذخیره کنید و در نرم افزار های دیگر نظیر پیام رسان تلگرام به اشتراک بگذارید.

به همین منظور بعد از دانلود نرم افزار بوم رنگ، یک صفحه ای با کاربری بسیار آسان رو به دیده ی شما قرار می گیرد و سپس دوربین اصلی گوشی هوشمند شما فعال می شود که با نگه داشتن انگشت خود روی  دایره ی پایین صفحه می توانید به همین راحتی برای خود بومرنگ بسازید.

 

 

همچنین برای ایجاد بومرنگ می توانید از خود نرم افزار اینستاگرام نیز استفاده کنید و در آن بومرنگ بسازید.

همانطور که در مقاله ی بومرنگ اینستاگرام نیز توضیح دادیم، ابتدا لازم است آخرین ورژن اینستاگرام را نصب نمایید.

سپس بعد از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام صفحه ی هوم خود را به سمت راست بکشید و در قسمت پایین صفحه گزینه ی Boomerangرا انتخاب و با انگشت خود روی دایره ی پایین صفحه چند ثانیه نگه دارید و سپس  بومرنگ خود را ثبت نمایید.


 توجه داشته باشید که برای ثبت بوم رنگ خود و ارسال آن به دگیران در اپلیکیشن های مختلف نیاز است نرم افزار Boomerang را دانلود نمایید. 



 

 




منبع : بومرنگ اینستاگرام یا عکس متحرک اینستاگرام چیست