سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی گوشی موبایل دخترانه گوگل پیکسل

خرید یک گوشی مناسب شاید دغدغه ی هر فردی باشد. سخت افزار ، ظاهر، کارایی، دوربین، قدرت باتری و.. ویژگی هایی می باشند که برای خرید یک گوشی هر دسته از کاربران را با توجه به نیاز هایشان آنها را جذب آن گوشی می کند. در مقالات قبل ویژگی های یکگوشی دخترانه و گوشی مخصوص بانوان را برای شما توضیح دادیم. تنوع رنگی، نازک و سبک بودن، دوربین مناسب و.. شاید اولین نیاز های بانوان برای خرید گوشی باشد. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را با ویژگی های ظاهری و سخت افزاری گوشی گوگل پیکسل آشنا می کند تا خرید بهتری را برای یک گوشی لمسی داشته باشید.


 گوگل پیکسل در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی ساخته و به کاربران عرضه شده است. 

ادامه مطلب...

راهنمای پیگیری صدور کارت ملی هوشمند

دنیای تکنولوژی این امکان را به کاربران داده است تا فرایند های ثبت نامی خود را از طریق سایت های و به  صورت هوشمند انجام دهد. یکی از این فرایند های ثبت نامی، ثبت نام کارت ملی هوشمند است که نیاز هر فرد ایرانی است برای تشخیص هویتش کارت ملی هوشمند داشته باشد. به همین علت سازمان ثبت احوال کشور با امکان ثبت نام اینترنتی کارت ملی هوشمند متقاضیان را از شر صف های طولانی برای ثبت نام خلاص کرده است و امکان ثبت نام اینترنتی که بسیار آسان و قابل دسترس است را برای آنها فراهم کرده است. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله نحوه ی پیگیری کارت ملی هوشمند را برای شما توضیح خواهد داد. همچنین اگر تا کنون ثبت نام را انجام نداده اید توصیه می کنیم مقاله ی ثبت نام کارت ملی هوشمند را مطالعه فرمایید.


ادامه مطلب...

ریپورت تلگرام و ربات رفع ریپورت تلگرام چیست


پیام رسان تلگرام به دلیل محبوبیت و  همه گیر شدنش هر روز امکانات جدیدی را به کاربران عرضه می کند. اگر بخواهیم این امکانات را به طور تک به تک نام ببریم کار بسیار وقت گیری است ولی از جدید امکانات تلگرام می توان به حالت روح تلگرام ، ارسال پیام محو شونده در تلگرام ، ارسال پیام صوتی در تلگرام ، اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام ، پین کردن پیام ها و گروه ها در تلگرام ،ساخت استیکر شخصی در تلگرام و خیلی امکانات و ویژگی های دیگر اشاره کرد. همانطور که در مقالات قبل درباره ی دیلیت اکانت در تلگرام و تشخیص بلاک شدن در تلگرام  به شما اطلاعاتی را دادیم و شما را با اخطار  Phone Number Flood نیز که از مشکلات حذف  اکانت تلگرام است آشنا کردیم. در این مقاله نیز قصد داریم مشکلات کاربران در زمینه ی ریپورت در تلگرام را بررسی کنیم. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.



ادامه مطلب...

مشکلات حذف اکانت تلگرام


پیام رسان تلگرام پس از عضویت در این اپلیکیشن امکانات متعددی را در اختیار کاربران می گذارد. از جمله این امکانات می توان بهساخت گروه در تلگرام ، پین کردن گروه در تلگرام ، ساخت استیکر شخصی در تلگرام ، حالت روح تلگرام ، ارسال پیام محو شونده در تلگرام ، سوپر گروه در تلگرام ، تغییر عکس پروفایل در تلگرام ، تغییر نام کاربری در تلگرام و خیلی امکانات دیگر اشاره نمود.

این نرم افزار پر طرفدار امکان حذف حساب کاربری در تلگرام را به شما داده است که با این ویژگی از بلاک تلگرام خارج می شوید ولی تمامی گروه ها و کانال هایی شما از بین خواهد رفت. این امکان مشکلاتی را نیز به همراه دارد. که گروه مشاوره هیواتک در این مقاله مشکلات حذف اکانت تلگرام را برای شما بازگو خواهد کرد.




ادامه مطلب...

دیلیت اکانت تلگرام در ویندوز فون


امروزه کمتر کسی است که اسم پیام رسان تلگرام را نشنیده باشد یا از آن استفاده نکرده باشد. با پیشرفت تکنولوژی کاربران برای ارتباطات خود از این اپلیکیشن استفاده می کنند تا از طریق پیام تصویری در تلگرام ، گفتگوی محرمانه در تلگرام ، تماس صوتی در تلگرام ، ایجاد گروه در تلگرام ، ساخت کانال در تلگرام و... با دوستان خود در ارتباط باشند. همه ی این فرایند ها و امکانات نیازمند این است که شما یک حساب کاربری در تلگرام ایجاد کنید تا از امکانات تلگرام بهره ببرید. همچنین این امکان برای شما محیا است تا هر زمان که مایل باشید اکانت خود را حذف کنید. به همین منظور گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را تا مرحله ی دیلیت اکانت حساب کاربری تلگرام شما در ویندوز فون راهنمایی می کند.


 پس از دیلیت اکانت در تلگرام برای دوستانتان ، بجای اسم شما گزینه Delete account نمایش داده می شود. 



ادامه مطلب...