خرید یک گوشی مناسب شاید دغدغه ی هر فردی باشد. سخت افزار ، ظاهر، کارایی، دوربین، قدرت باتری و.. ویژگی هایی می باشند که برای خرید یک گوشی هر دسته از کاربران را با توجه به نیاز هایشان آنها را جذب آن گوشی می کند. در مقالات قبل ویژگی های یکگوشی دخترانه و گوشی مخصوص بانوان را برای شما توضیح دادیم. تنوع رنگی، نازک و سبک بودن، دوربین مناسب و.. شاید اولین نیاز های بانوان برای خرید گوشی باشد. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را با ویژگی های ظاهری و سخت افزاری گوشی گوگل پیکسل آشنا می کند تا خرید بهتری را برای یک گوشی لمسی داشته باشید.


 گوگل پیکسل در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی ساخته و به کاربران عرضه شده است. 


گوشی گوگل پیکسل مناسب چه کسانی است ؟

گوگل پیکسل را می توان در گروه گوشی مخصوص بانوان و گوشی دخترانه قرار داد. ویژگی هایی همچون سبک بودن، طراحی زیبا، بدنه ی ساخته شده از فلز و شیشه و دوربینی مناسب شاید ویژگی هایی باشد که هر خانمی برای خرید یک گوشی همراه در نظر دارد. همچنین با توجه به قدرت سخت افزاری این گوشی ، می توان آن را به عنوان یک گوشی مناسب برای بازی معرفی کرد.



 


ویژگی های ظاهری گوشی Google Pixel

ظاهر این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی از نوع OLED ساخته شده است که برای محافظت از صفحه نمایش گوشی گوگل پیکسل از نوع چهارم گوریلا گلس که در برابر ضربه نیز مقاوم تعبیه شده است. برای امنیت بیشتر و رقابت با دیگر پرچم داران کمپانی ها، در این گوشی نیز حسگر انگشت به کار رفته است که، امنیت بیشتر را برای گوشی شما به ارمغان می آورد و می تواند چند لمس همزمان را تشخیص دهد.

وزن گوشی گوگل پیکسل 149 گرم است که برای گوشی ای با این امکانات بسیار مناسب و معقول است. همپنین صفحه نمایش OLEDگوگل پیکسل قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را به طور همزمان دارد که این ویژگی وضوح و کیفیت تصاویر را نیز بالا می برد.

بدنه ی این گوشی از جنس فلز و شیشه ساخته شده است که به ضد ضربگی این گوشی کمک به سزایی کرده است.

 

 


 جالب است بدانید گوشی گوگل پیکسل از منوی فارسی نیز پشتیبانی می کند.


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل Google Pixel

این بار شرکت گوگل به ساخت و تولید گوشی جدیدی پرداخته است که امکان استفاده از کارت حافظه جانبی برای آن محیا نیست وگوگل برای این گوشی از حافظه داخلی 128 گیگابایت بهره گرفته است که امکان ارتقای آن وجود ندارد. در کنار این مجموعه 4 گیگابایت رم و یک دوربین 12مگاپیکسلی قرار دارد. پردازنده ی 4 هسته ای وظیفه پردازش اطلاعات گوشی گوگل پیکسل را بر عهده دارد. این دوربین 12 مگاپیکسلی با داشتن فلش Dual Tone LED امکانات دیگری نظیر فوکوس لمسی، تشخیص چهره، عکاسی پانوراما، ثبت موقعیت جغرافیایی و عکاسی HDR را برای کاربران تعبیه کرده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی بوده که در مقایسه با دیگر هم رده هایش بسیار معقول است.

 

 

یک باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض توسط کاربر با ظرفیت 2770 وظیفه ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد.

همچنین یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های این گوشی مجهز بودن به سیستم عامل اندروید نسخه 7 می باشد.


 

 




منبع : معرفی گوشی موبایل دخترانه گوگل پیکسل