امروزه کمتر کسی است که اسم پیام رسان تلگرام را نشنیده باشد یا از آن استفاده نکرده باشد. با پیشرفت تکنولوژی کاربران برای ارتباطات خود از این اپلیکیشن استفاده می کنند تا از طریق پیام تصویری در تلگرام ، گفتگوی محرمانه در تلگرام ، تماس صوتی در تلگرام ، ایجاد گروه در تلگرام ، ساخت کانال در تلگرام و... با دوستان خود در ارتباط باشند. همه ی این فرایند ها و امکانات نیازمند این است که شما یک حساب کاربری در تلگرام ایجاد کنید تا از امکانات تلگرام بهره ببرید. همچنین این امکان برای شما محیا است تا هر زمان که مایل باشید اکانت خود را حذف کنید. به همین منظور گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را تا مرحله ی دیلیت اکانت حساب کاربری تلگرام شما در ویندوز فون راهنمایی می کند.


 پس از دیلیت اکانت در تلگرام برای دوستانتان ، بجای اسم شما گزینه Delete account نمایش داده می شود. 





 

دیلیت اکانت و مزایای دیلیت اکانت در ویندوز فون چیست ؟

واژه و اصطلاح دیلیت اکانت به طور کلی به معنای حذف حساب کاربری در هر اپلیکیشنی ( اینستاگرام ، تلگرام ) می باشد. با ورود به سایت تلگرام و دیلیت اکانت کردن، اگر سیم کارت خود را به کسی هم بدهید دیگر امکان ورود به حساب کاربری تلگرام شما برایش میسر نیست. همچنین اگر از سمت شخصی در تلگرام بلاک شده باشید، با دیلیت اکانت تلگرام در ویندوز فون می توانید باز هم برایش پیام ارسال کنید و از بلاک خارج شوید.



 


نحوه دیلیت اکانت تلگرام در ویندوز فون

دیلیت اکانت در ویندوز فون و دیلیت اکانت اندروید و موبوگرام و یا حتی دیلیت اکانت در آیفون به یک روش صورت می گیرد و از طریق خود اپلیکیشن تلگرام امکان پذیر نیست. پس ابتدا باید وارد سایت تلگرام به آدرس https://my.telegram.org/auth?to=deactivate شوید.

همانطور که در عکس هم می بینید باید در کادر مربوطه شماره تلفنی که با آن حساب کاربری تلگرام دارید را وارد نمایید.

 

 

پس از این مرحله کدی برای شما ارسال می شود و در مرحله بعد از شما سوال می شود ایا قصد دیلیت اکانت دارید؟ که با تایید شما حساب کاربری تلگرامتان حذف خواهد شد.




منبع : دیلیت اکانت تلگرام در ویندوز فون