سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ذخیره کردن استوری و اشتراک گذاری مجدد با Stories Highlights


اینستاگرام که این روز ها از جایگاه خاصی میان افراد برخوردار است، هر چند وقت یک بار سعی بر این دارد که به امکانات خود افزوده و محبوبیت خود را میان کاربران بیشتر کند. امکاناتی همچون استوری اینستاگرام ، لایو دو نفره اینستاگرام ، لایو اینستاگرام و بسیاری امکانات مشابه ، امکان اشتراک گذاری لحظات را برای کاربران محیا ساخت. گروه مشاوره هیواتک در مقاله  امروز خود شما را با قابلیت جدیدی که تحت عنوان ذخیره کردن استوری که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است آشنا می کند. همچنین پیشنهاد می کنیم بقیه مقالات مربوط به اینستاگرام نظیر  بومرنگ اینستاگرام در آیفون ، هشتگ گذاری در اینستاگرام ، قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام  وبیزینس پروفایل اینستاگرام را دنبال نمایید.

 

ادامه مطلب...

ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام

برخی مواقع پیش می آید که تصویر یا پیامی را در تلگرام حذف می کنید و در زمان دیگری به آن تصویر یا پیام احتیاج پیدا می کنید و یا اینکه به صورت تصادفی یک تصویر یا پیام تلگرام که برای شما مهم است را پاک می کنید و احتیاج به بازیابی آن تصویر و یا پیام دارید . در مقاله بازیابی اطلاعات گوشی اندروید و بازیابی اطلاعات پاک شده از آیفون و چند روش برای ریکاوری عکسهای پاک شده اندروید راه کارهایی را برای بازگرداندن اطلاعات پاک شده بیان کردیم . اما در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم به صورت اختصاصی به موضوع ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام و بازگرداندن پیام های حذف شده تلگرام بپردازیم .

 

 

ادامه مطلب...

پاک کردن اتوماتیک حافظه کش تلگرام

 

پیام رسان تلگرام که این روز ها از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار است، در منوی تنظیمات خود گزینه ای با عنوان keep media را قرار داده است که به کمک ان می توانید به صورت خودکار حافظه کش تلگرام خود را پاک کنید. اما متاسفانه بسیاری از کاربران از این گزینه خبردار نیستند و همان طور که در مقاله خالی کردن حافظه تلگرام نیز توضیح دادیم، به صورت دستی کش خود را پاک می کنند. گروه مشاوره هیواتک در مقاله ی امروز خود به مقوله ی پاک کردن اتوماتیک حافظه کش تلگرام پرداخته است. همچنین اگر از کاربران تلگرام می باشید مطالعه مقالاتی همچون مخفی کردن شماره در تلگرام  ، ربات بازی تلگرام ، ارسال نشدن کد تلگرام ، خارج شدن از ریپورت تلگرام وپاک کردن کش تلگرام را به شما پیشنهاد می کنیم.


ادامه مطلب...

پیدا کردن سریال نامبر گوشی اندروید

 

همانطور که پیش تر در مقاله ی پیدا کردن سریال نامبر آیفون نیز گفتیم، کد IMEI در گوشی و تبلت ها یک مشخصه به عنوان شناسه ی آن ها به وجود دارد و هر دستگاه ، کد منحصر به فرد خود را دارد. شما هیچگاه دو دستگاه با IMEI یکسان پیدا نخواهید کرد که این موضوع باعث می شود بتوانید دستگاه خود را به راحتی بعد از مفقود شدن ردیابی کنید و یا حتی از اصل بودن گوشی خود مطمئن شوید. گروه مشاوره هیواتک در مقاله ی امروز خود به مقوله ی سریال نامبر اندروید پرداخته است که امیدواریم شما را در پیدا کردن سریال نامبر گوشی اندروید تان یاری کند. همچنین مطالعه ی مقالاتی همچون شکستن پترن گوشی ، ردیابی گوشی اندروید ، ریکاوری رم موبایل ، نرم افزار مسیر یاب Waze ،  رفع مشکل دانلود نشدن اندروید  و بالا بردن سرعت گوشی را به شما پیشنهاد می کنیم.


ادامه مطلب...

پیدا کردن سریال نامبر آیفون و آیپد

شماره سریال و کد IMEI آیفون حامل اطلاعات بسیار مهم و حیاتی می باشد که به کمک آن می توانید از اصل بودن گوشی خود مطمعن شوید و به اطلاعاتی همچون سال ساخت گوشی پی ببرید و از اصالت آن اطمینان حاصل نمایید. اما پیدا کردن این کد شاید از نظر بسیاری از کاربران امری پیچیده باشد و دستور العمل آن را بلد نباشد. اما این کد در چند روش قابل دسترسی است که گروه مشاوره هیواتک در مقاله ی امروز خود به این امر پرداخته است. همچنین پیشنهاد می کنیم ما را در مقالات پر شدن حافظه آیفون ، دلیل ارور 3194 ، گیفت کارت رایگان اپل ، آپدیت آیفون و بک آپ گرفتن از آیفون  نیز دنبال نمایید.


ادامه مطلب...