همانطور که پیش تر در مقاله ی پیدا کردن سریال نامبر آیفون نیز گفتیم، کد IMEI در گوشی و تبلت ها یک مشخصه به عنوان شناسه ی آن ها به وجود دارد و هر دستگاه ، کد منحصر به فرد خود را دارد. شما هیچگاه دو دستگاه با IMEI یکسان پیدا نخواهید کرد که این موضوع باعث می شود بتوانید دستگاه خود را به راحتی بعد از مفقود شدن ردیابی کنید و یا حتی از اصل بودن گوشی خود مطمئن شوید. گروه مشاوره هیواتک در مقاله ی امروز خود به مقوله ی سریال نامبر اندروید پرداخته است که امیدواریم شما را در پیدا کردن سریال نامبر گوشی اندروید تان یاری کند. همچنین مطالعه ی مقالاتی همچون شکستن پترن گوشی ، ردیابی گوشی اندروید ، ریکاوری رم موبایل ، نرم افزار مسیر یاب Waze ،  رفع مشکل دانلود نشدن اندروید  و بالا بردن سرعت گوشی را به شما پیشنهاد می کنیم.




پیدا کردن سریال نامبر (کد IMEI اندروید ) از طریق تنظیمات گوشی

برای پیدا کردن سریال نامبر گوشی اندرویدی، یکی از راه های دسترسی از طریق تنظیمات گوشی می باشد. بدین منظور وارد تنظمیات گوشی یا تبلت اندرویدی خود شوید و بخش About phone را انتخاب کنید.
سپس گزینه ی Status را  لمس کنید تا اطلاعات دستگاه که شامل کد IMEI و سریال نامبر گوشی است برایتان نمایش داده شود.
توجه داشته باشید که در گوشی های دو سیم کارتی دو کد IMEI وجود دارد.

 

 


پیدا کردن سریال نامبر (کد IMEI اندروید ) از طریق بدنه گوشی

در اکثر مواقع در گوشی هایی که باتری آن ها قابل تعویض می باشد، در زیر باتری شماره IMEI آن نوشته می شود. که هنگامی که امکان روشن کردن گوشی برایتان محیا نیست می توانید با خارج کردن باتری به کد IMEI آن دسترسی  پیدا کنید.

 

 


پیدا کردن سریال نامبر گوشی اندروید از طریق جعبه گوشی

روی جعبه ی همه دستگاه های موبایل کد IMEI آن حک شده است که می توانید آن را مشاهده کنید. اما در صورتی که به گوشی خود دسترسی ندارید، روی جعبه به دنبال بارکدی بگردید که سریال نامبر روی آن نوشته شده است.

 

 


 

 






منبع : پیدا کردن سریال نامبر گوشی اندروید