برخی مواقع پیش می آید که تصویر یا پیامی را در تلگرام حذف می کنید و در زمان دیگری به آن تصویر یا پیام احتیاج پیدا می کنید و یا اینکه به صورت تصادفی یک تصویر یا پیام تلگرام که برای شما مهم است را پاک می کنید و احتیاج به بازیابی آن تصویر و یا پیام دارید . در مقاله بازیابی اطلاعات گوشی اندروید و بازیابی اطلاعات پاک شده از آیفون و چند روش برای ریکاوری عکسهای پاک شده اندروید راه کارهایی را برای بازگرداندن اطلاعات پاک شده بیان کردیم . اما در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم به صورت اختصاصی به موضوع ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام و بازگرداندن پیام های حذف شده تلگرام بپردازیم .

 

 



بازیابی عکسهای پاک شده تلگرام از طریق پوشه Telegram Image

برای بازیابی عکسهای پاک شده در تلگرام از این طریق باید در حافظه داخلی یا جانبی گوشی خود وارد پوشه Telegram شده و سپس وارد پوشه Telegram Image شوید . در این قسمت می توانید تمام تصاویری که حذف کرده اید را بیابید و آن ها را بازیابی کنید .

 

 


 



بازیابی تصاویر حذف شده تلگرام از طریق پوشه Cache

یکی دیگر از راه های بازیابی تصاویر حذف شده تلگرام از طریق پوشه Cache نرم افزار تلگرام می باشد . برای دستیابی به پوشه Cache باید وارد کارت حافظه گوشی خود شده و سپس وارد پوشه Android شوید . سپس وارد مسیر data » org.telegram » Cache شوید . در این قسمت تمام عکسهای حذف شده از چت های تلگرام خود را خواهید دید .

نکته 1 : راه حلی برای بازگرداندن مخاطبین حذف شده در تلگرام وجود ندارد .
نکته 2 : در صورتی که یک اکانت را به طور کامل حذف کرده باشید ( Delete Account ) ، برای بازگرداندن اطلاعات آن اکانت باید به همان پوشه های Telegram Image و Cache مراجعه کنید و در صورتی که این پوشه ها را پاک نکرده باشید ، می توانید اطلاعات اکانت خود را بازگردانید .

 

 


ریکاوری پیام های پاک شده تلگرام

در روش هایی که تاکنون توضیح داده شد تنها می توانید عکسهای پاک شده در تلگرام را باز گردانید . برای بازگرداندن پیام های حذف شده تلگرامباید از اپلیکیشن های مختص این کار استفاده کنید .

 

 

با استفاده از اپلیکیشن EaseUS MobiSaver می توانید علاوه بر تصاویر ، پیام ها و گفتگوهای حذف شده در تلگرام را نیز باز گردانید . این نرم افزار یک نرم افزار اندرویدی است. روش استفاده از این اپلیکیشن به این صورت است که بعد از نصب و اجرای نرم افزار بر روی گزینه Start کلیک می کنید به این ترتیب فرآیند شناسایی گوشی شما آغاز می شود . بعد از جستجو فایل هایی که امکان بازیابی آن ها وجود دارد نمایش داده می شود ، بعد از این مرحله بر روی گزینه Recover کلیک کنید و فایل ها را در کامپیوتر خود در محل دلخواه ذخیره کنید .

 

 

 

 





منبع : ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام