سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیدا کردن مک آدرس گوشی اندرویدی

با کم شدن و تمام شدن حجم اینترنت به صورت غیر معقول اولین فکری که به ذهن هر کاربری می رسد این است که شخص سومی به وای فای آن دسترسی دارد و از آن استفاده می کند. اما این مورد در صورتی امکان پذیر است که مودم شما از امنیت بالایی برخوردار نباشد. وقتی صحبت از امنیت مودم می کنیم منظور انتخاب یک پسورد قوی و امن در مرحله ی اول است که هنگام کانفیگ مودم وتنظیمات مودم به آن پرداختیم. همانطور که قبلا نیز در مقالات مک آدرس گوشی آیفون و تنظیم مک آدرس مودم دی لینک هم گفتیم، مک آدرس یک کد منحصر به فرد برای دستگاهایی ( مثل لپ تاپ، موبایل، تبلت و ..) که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند می باشد که این کد غیر قابل تغییر است. با توجه به این که امکان تغییر این کد وجود ندارد، شما می توانید با روش های که در ادامه گفته می شود، ابتدا مک آدرس دستگاه را پیدا کرده و با وارد کردن آن در مودم خود، ترتیبی اتخاذ کنید که از آن پس فقط دستگاهایی که مک ادرس آن ها در تنظیمات وایرلس مودم وارد شده است، به وای فای دسترسی داشته باشند. گروه مشاوره هیواتک این مقاله را در راستای پیدا کردن مک آدرس برای کسانی که دارای گوشی های اندروید می باشند در نظر گرفته است. به همین دلیل اگر از کاربران گوشی های آیفون می باشید، مقاله ی مک آدرس گوشی آیفون را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب...

آپدیت تلگرام 4.5

به تازگی آپدیت تلگرام ، یعنی نسخه 4.5 ارائه شده است . در این نسخه ویژگی های جذاب و کاربردی ارائه شده است . از جمله ویژگی های جدیدتلگرام 4.5 می توان به ارسال گروهی تصاویر و ویدئوها و مشخص کردن ترتیب آن ها ، نمایش عکس های پروفایل به صورت آلبوم ، ذخیره پیام تلگرام در بخش Saved messge ، بهبود سرچ ، پین کردن پیام در کانال تلگرام و تغییراتی در ظاهر تنظیمات iOS که در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک این ویژگی ها را توضیح خواهیم داد . همچنین خواندن سایر مقالات تلگرام نظیر مخفی کردن شماره تلگرام ، بازی تلگرام ، مدیریت کانال تلگرام و امنیت موبوگرام را نیز به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

 

  ادامه مطلب...

پیدا کردن مک آدرس آیفون

شاید برای شما نیز پیش آمده است که بعد از خرید بسته های اینترنتی، به طور غیر معقول حجم شما تمام شود. اولین فکری که به ذهن تمامی کاربران می رسد این است که به طور حتم شخص دیگری نیز به اینترنت آن ها متصل و از آن استفاده می کند. اما یکی از راه های بالا بردن امنیت مودم شما، فیلتر و تنظیم مک ادرس مودم شما می باشد که این تغییرات را باید هنگام کانفیگ مودم و تنظیم مودم خود انجام دهید. اگر تا کنون با تنظیم و کانفیگ کردن مودم  آشنا نبودید حتما پیشنهاد  می کنیم ما را در مقالات کانفیگ مودم زایکسل ، کانفیگ مودم دی لینک و کانفیگ مودم تی پی لینک همراهی نمایید و اگر بعد از تنظیم مودم خود با قطع و وصلی اینترنت مواجه شدید، مقاله  علت قطع شدن مودم وای فای  می تواند پاسخگوی سوالات شما در این زمینه باشد. با گروه مشاوره هیواتک در مقالات تنظیم مک آدرس مودم دی لینک و مودم DWE-932 نیز همراه باشید.


ادامه مطلب...

مک فیلتر در مودم دی لینک

بسیاری از کاربران ، زمانی که حجم اینترنت شان به سرعت تمام می شود و یا اینکه اینترنت شان کند می شود ، احتمال می دهند که دیگران در حال استفاده از اینترنت آن ها هستند و به دنبال را هایی برای بالا بردن امنیت مودم خود هستند . در مقاله امروز گروه مشاره هیواتک قصد داریم در خصوص مک فیلترینگ مودم دی لینک صحبت کنیم و نحوه تنظیم مک آدرس مودم دی لینک را آموزش دهیم . در صورتی که شما هم به دنبال بالا بردن امنیت مودم دی لینک خود هستید مقاله امروز ما در خصوص مک فیلتر در مودم دی لینک را مطالعه نمایید . به این نکته توجه داشته باشید که آموزش امروز مربوط به مودم d-link DSL-2730u می باشد و این گزینه ها ممکن است در سایر مدل ها کمی متقاوت باشد .

 

این مقاله را نیز بخوانید : راهنمای تنظیمات مودم دی لینک و کانفیگ مودم دی لینک

 

 

ادامه مطلب...

فراموش کردن اپل آیدی

قبلا در مقاله فراموش کردن رمز اپل آیدی توضیح دادیم که در صورت فراموش کردن پسورد اپل آیدی برای بازیابی رمز اپل آیدی چه راه کارهایی وجود دارد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص فراموش کردن خود اپل آیدی صحبت کنیم و راه کارهایی که در صورتفراموش کردن اپل آیدی برای پیدا کردن اپل آیدی وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم .


 

  ادامه مطلب...