سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخفی کردن استوری اینستاگرام و حذف استوری از اینستاگرام


اگر فقط یک بار از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کرده باشید به طور حتم به آن علاقمند شده اید و تمایل خواهید داشت سایر تنظیمات آن را نیز بررسی کنید. برای مثال شاید دوست داشته باشید بدانید چگونه می توان مشخص کرد چه کسانی استوری های شما را ببینند. با توجه به این موضوع ، گروه مشاوره هیواتک تصمیم گرفته است نحوه تغییر دادن تنظیمات استوری اینستاگرام را شرح دهد تا به راحتی بتوانید روش های مخفی کردن استوری و حذف کردن استوری های خود را فرا بگیرید.
اگر با قابلیت استوری اینستاگرام آشنایی ندارید حتما مقاله " آموزش استوری اینستاگرام قابلیت جدید اینستاگرام " را مطالعه نمایید. همچنین می توانید مقاله " معرفی قابلیت پخش زنده در اینستاگرام و لایو استوری " را بخوانید و با استوری های زنده در اینستاگرام آشنا شوید.


 استوری اینستاگرام خود را شخصی سازی کنید! 

 

ادامه مطلب...

اضافه شدن تماس صوتی به تلگرام


بعد از فراگیر شدن پیام رسان تلگرام در جهان ، به تازگی آرزوی کاربران این نرم افزار به وقوع پیوسته و امکان تماس صوتی رایگان در این برنامه برقرار شده است. با توجه به اینکه این ویژگی اکنون در برخی کشور های اروپایی به صورت آزمایشی قرار داده شده است و به تازگی در اختیار کاربران ایرانی نیز قرار خواهد گرفت ، در این مقاله سعی داریم آموزش تماس تلفنی با تلگرام را در اختیار کاربران سامانه مشاوره هیواتک قرار دهیم.


 ویژگی مکالمه رایگان صوتی تلگرام به زودی در ایران نیز فعال خواهد شد. 

 

ادامه مطلب...