اگر فقط یک بار از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کرده باشید به طور حتم به آن علاقمند شده اید و تمایل خواهید داشت سایر تنظیمات آن را نیز بررسی کنید. برای مثال شاید دوست داشته باشید بدانید چگونه می توان مشخص کرد چه کسانی استوری های شما را ببینند. با توجه به این موضوع ، گروه مشاوره هیواتک تصمیم گرفته است نحوه تغییر دادن تنظیمات استوری اینستاگرام را شرح دهد تا به راحتی بتوانید روش های مخفی کردن استوری و حذف کردن استوری های خود را فرا بگیرید.
اگر با قابلیت استوری اینستاگرام آشنایی ندارید حتما مقاله " آموزش استوری اینستاگرام قابلیت جدید اینستاگرام " را مطالعه نمایید. همچنین می توانید مقاله " معرفی قابلیت پخش زنده در اینستاگرام و لایو استوری " را بخوانید و با استوری های زنده در اینستاگرام آشنا شوید.


 استوری اینستاگرام خود را شخصی سازی کنید! 

 


چگونه استوری اینستاگرام را مخفی کنیم ؟

مطمئنا خیلی از کاربران علاقه ندارند استوری هایشان برای همه افرادی که او را فالو کرده اند نمایش داده شود. به همین منظور اینستاگرام امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید مشخص کنید چه کسانی نباید استوری های شما را ببینند.
برای مخفی کردن استوری اینستاگرام خود وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. (در صفحه پروفایل خود بر روی سه نقطه زیر هم در بالای صفحه تاچ کنید):

 

 

سپس در قسمت ACCOUNT گزینه Story Settings را انتخاب کنید:

 

 

در قسمت HIDE STORY FROM می توانید هر تعداد دوست خود را انتخاب کنید تا دیگر نتوانند استوری های شما را مشاهده کنند. بدین ترتیب توانستید تنظیمات نمایش استوری اینستاگرام خود را تغییر دهید.


 



روش حذف استوری از اینستاگرام

پس از این که یک استوری به اینستاگرام خود اضافه کردید ، شاید دوست داشته باشید به دلایلی قبل از آنکه مهلت 1 روزه ی انتشار آن تمام شود ، استوری خود را پاک کنید. اینستاگرام برای این موضوع نیز پیش بینی لازم را انجام داده است.
برای حذف کردن استوری خود ، سه نقطه ی پایین استوری خود را لمس کنید:

 

 

حال گزینه Delete  را انتخاب نمایید تا استوری شما به طور کامل حذف شود.



 

 





منبع : مخفی کردن استوری اینستاگرام و حذف استوری از اینستاگرام