سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخفی کردن انلاین تلگرام و اخرین بازدید تلگرام


اگر شما هم دوست دارید وضعیت آنلاین بودن شما در تلگرام ، برای همه یا برخی از دوستان شما مخفی بماند و آنها نتوانند آخرین وضعیت انلاین بودن شما در تلگرام را مشاهده کنند ، این مقاله را بخوانید. ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد چگونه وضعیت تلگرام خود را در حالت recently قرار دهید و زمان آخرین مشاهده تلگرام خود را مخفی کنید.


 در صورت انتخاب وضعیت Last Seen Recently شما نیز نمی توانید وضعیت آنلاین بودن طرف مقابل را ببینید! 

ادامه مطلب...

راهنمای مشاهده قبض آب گیلان و پرداخت قبوض آب گیلان


حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض آب یکی از شهرهای استان گیلان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در گیلان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های اینترنتی مشاهده قبض و پرداخت آنلاین قبض آب استان گیلاناستفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض آب و پرداخت آنلاین قبض آب استان گیلان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض آب استان گیلان 

ادامه مطلب...

بلاک کردن در اینستاگرام بدون اطلاع افراد و پاک کردن کامنت آنها


همه ما گاهی اوقات دوست داریم برخی افرادی که ما را در اینستاگرام فالو کرده اند ، بلاک کنیم چرا که نمی خواهیم تصاویر و پست هایمان را ببینند. حال مشکل اینجاست که اگر آن شخص را آنفالو کنیم این اتفاق نمی افتد و فقط ما هستیم که نمی توانیم پست های او را ببینیم. همچنین کامنت های آن فرد نیز در زیر پست های ما باقی می ماند. برای انجام بلاک کردن افراد در اینستاگرام مقاله ما در هیواتک را بخوانید.


 برای گرفتن نتیجه مطلوب در بلاک کردن افراد ، جدیدترین نسخه اینستاگرام را نصب کنید. 

ادامه مطلب...

نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو ها در اینستاگرام و پاک کردن هشتگ ها


همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، هر آنچه که جستجو کنید در تاریخچه جستجو های اینستاگرام باقی می ماند. به طور مثال جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام داده اید یا یک صفحه را سرچ کرده اید. در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (به تعداد محدود) مشخص می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجو های شما برای آن شخص مشخص نشود ؟


 با استفاده از حذف تاریخچه اینستاگرام ، همه جستجو های خود را از بین ببرید. 

ادامه مطلب...

معرفی مشخصات گوشی موبایل نوکیا 6 اندرویدی


از وقتی که شرکت نوکیا اعلام کرد که قصد دارد با کمپانی HMD همکاری کرده و گوشی های خود را مجددا تولید کند، حدود یک سال می گذرد. اکنون اولین گوشی ساخته شده با همکاری این دو شرکت با نام Nokia 6 معرفی شده و به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. در این مقاله سعی داریم نگاهی گذرا به امکانات این گوشی همراه داشته باشیم.
در این گوشی 5.5 اینچی که دارای رزولوشن فول اچ دی می باشد از سیستم عامل اندروید نوقا استفاده شده است.


 در نگاه اول گوشی نوکیا 6 زیبا و مقرون به صرفه به نظر می رسد. 

ادامه مطلب...