همه ما گاهی اوقات دوست داریم برخی افرادی که ما را در اینستاگرام فالو کرده اند ، بلاک کنیم چرا که نمی خواهیم تصاویر و پست هایمان را ببینند. حال مشکل اینجاست که اگر آن شخص را آنفالو کنیم این اتفاق نمی افتد و فقط ما هستیم که نمی توانیم پست های او را ببینیم. همچنین کامنت های آن فرد نیز در زیر پست های ما باقی می ماند. برای انجام بلاک کردن افراد در اینستاگرام مقاله ما در هیواتک را بخوانید.


 برای گرفتن نتیجه مطلوب در بلاک کردن افراد ، جدیدترین نسخه اینستاگرام را نصب کنید. 


 

چگونه بدون اطلاع شخص ، او را بلاک کنیم ؟

برای اینکه یک شخص نتواند پست ها و تصاویر اینستاگرام ما را ببیند باید آن فرد را بلاک کنیم. البته اگر این نگرانی برای شما وجود دارد که پس از بلاک کردن ، آن شخص متوجه اقدام شما می شود باید بگوییم این نگرانی بی دلیل است. چرا که پس از بلاک کردن فرد ، او همچنان به صورت Following اکانت شما را میبیند اما با جمله No Post yet مواجه می شود.  یعنی هیچ تصویر یا پستی از شما را نمی تواند ببیند.
برای بلاک کردن یک شخص کافی است وارد اکانت او شوید و سپس بر روی علامت سه نقطه در سمت راست بالای صفحه اشاره کنید. سپس گزینه Block را انتخاب کرده و بر روی Yes, I"m sure اشاره می کنید. به این شکل دوست شما در وضعیت بلاک قرار می گیرد.

 


برای خارج کردن آن شخص از بلاک نیز باید وارد اکانت او شده و بر روی Unblock اشاره کنید. به این شکل دوست شما از بلاک خارج می شود اما اگر اکانت او خصوصی باشد ، برای فالو کردن مجدد دوست تان ، نیاز به تایید دوباره ی او دارید. با این کار اگر دوست شما کمی باهوش باشد متوجه می شود که برای مدتی او را بلاک کرده بودید !


 



پاک کردن کامنت افراد بلاک شده

بعد از بلاک کردن شخص در اینستاگرام ، کامنت های او در زیر پست های شما حذف نمی شوند و همچنان وجود دارند. اما شما می توانید بصورت دستی این کامنت ها را پاک کنید. برای حذف نظرات شخص بلاک شده ، باید به صورت تک تک بر روی تصاویر خود انگشت خود را روی کامنت معین فشار داده و نگه دارید تا عکس سطل زباله در بالای صفحه نمایش داده شود. به این صورت می توانید کامنت های فرد بلاک شده را بطور کامل پاک کنید.


 بعد از بلاک کردن افراد ، کامنت های آنان بصورت خودکار حذف نمی گردند.


خصوصی کردن اکانت اینستاگرام و ویژگی Private Account

فراموش نکنید که در اینستاگرام به صورت پیش فرض همه اکانت های عمومی (Public) هستند. برای اینکه فالوور های خود قبل از اضافه شدن به لیست فالوور های شما ، نیاز به تایید شما داشته باشند و تصاویر و پست های تان در اینستاگرام به صورت خصوصی منتشر شوند باید وارد تنظیمات اینستاگرام شده و مانند تصویر زیر ، گزینه Private Account  را لمس کنید تا حالت اکانت خصوصی برای شما فعال شود.

 

 


 

 




منبع :  بلاک کردن در اینستاگرام بدون اطلاع افراد و پاک کردن کامنت آنها