سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های جدید تلگرام دسکتاپ و آپدیت تلگرام دسکتاپ


بعد از مدت ها بالاخره نسخه 1.0 تلگرام دسکتاپ منتشر شد و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شد. در نسخه جدید دسکتاپ تلگرام که به راحتی بر روی رایانه های شخصی نصب می شود ، بسیاری از امکانات تلگرام موبایل در مقابل شماست. بنابراین به راحتی می توانید بدون نیاز به موبایل ، با دوستان خود به گفتگو نشسته و کانال ها و گروه های مختلف را مشاهده کنید.
در این مقاله می خواهیم برخی ویژگی های جدید نسخه ی بروز شده تلگرام دسکتاپ را ذکر کنیم. اولین نسخه تلگرام دسکتاپ در اواخر سال 2013 منتشر شد و از آن به بعد هیچ گاه دچار تغییرات بنیادی نشد تا امروز که نسخه 1.0 منتشر شده و به راحتی بروزرسانی می شود.


 تم های زیبای ارائه شده برای تلگرام دسکتاپ نسخه 1.0 را دانلود و استفاده کنید. 

ادامه مطلب...

از عضو شدن خودکار در کانال تلگرام و تبلیغات خودکار تلگرام جلوگیر


در نرم افزار پیام رسان تلگرام ، بارها شاهد هستیم که به طور خودکار به یک کانال یا گروه تلگرام اضافه شده ایم و این موضوع با خواست خود ما نبوده است. معمولا در این گونه مواقع توسط یکی از دوستان و یا سایر افراد به گروه یا کانال اضافه شده ایم. این موضوع به سادگی در تلگرام قابل حل است. شما باید ویژگی جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام را فعال کنید. بنابراین اگر شما هم به طور ناخواسته به گروه ها یا کانال هایی در تلگرام اضافه می شوید و این موضوع به شدن شما را کلافه کرده است روش جلوگیری از دعوت به کانال و گروه تلگرام را در این مقاله  بیاموزید.


ادامه مطلب...

آشنایی با وظایف سازمان بازرسی کل کشور و ثبت شکایت اینترنتی


یکی از سامانه های اینترنتی ثبت شکایات که کارکرد مناسبی در سال های اخیر داشته است سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشوراست. این سامانه با دریافت آنلاین شکایات ، نسبت به راستی آزمایی و پیگیری آن اقدام می کند. در همه مراحل نیز شاکی می تواند وضعیت پرونده خود را مشاهده نمایید.
سازمان بازرسی کل کشور یک نهاد زیرمجموعه قوه قضاییه می باشد. نظارت بر  این سازمان از وظایف رئیس قوه قضاییه است و باید بازرسی های مستمر ، موردی و فوق العاده ای روی روند اجرای قوانین در سازمان ها و ادارات داشته باشد.


 تلفن 136 پاسخگوی گویا در زمینه شکایات مردمی است. 

ادامه مطلب...

روش دانلود درایور کارت گرافیک اینتل و نصب کارت گرافیک آنبورد


نگهداری از سی دی درایور های کامپیوتر همیشه کار سختی بوده است ! در همین راستا معمولا هنگام نصب ویندوز جدید به مشکل شناخته نشدن سخت افزارهایی مثل کارت گرافیک و صدا و غیره مواجه می شویم. یکی از مشکلاتی که کاربران ویندوز های 7 ، 8 و 10 پس از نصب ویندوز با آن روبرو می شوند نصب نشدن کارت گرافیک آنبورد آنهاست. با توجه به اینکه معمولا این کارت های گرافیک از نوع Intel  می باشند ، می خواهیم روش آسان دانلود و نصب آخرین نسخه درایور اینتل را برای همه انواع مدل ها شرح دهیم.
با توجه به اینکه برای نصب کارت گرافیک اینتل باید مدل پردازنده یا سی پی یو سیستم خود را بدانیم باید در ابتدا مشخصات کامپیوتر خود را نگاه کنیم. پیشنهاد می شود مقاله  " نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر " را مطالعه کنید و مدل سی پی یو خود را پیدا کنید.

 


 درایور کارت گرافیک شما وابستگی کامل با نوع پردازنده (CPU) شما دارد. 

ادامه مطلب...

آشنایی با سامانه ابلاغ قضایی ثنا قوه قضاییه


اگر پای شما به شعب دادگستری باز شده باشد حتما ازدحام و شلوغی جمعیت را دیده اید و نتوانسته اید به سادگی ابلاغیه های خود و خدمات دیگر قضایی را دریافت کنید. در راستای مشکلات فوق ، قوه قضاییه در اقدامی خوب سامانه الکترونیکی ابلاغ قضایی ( ثنا ) را ایجاد کرده است تا از این پس طرفین دعوی بتوانند بدون مراجعه حضوری ، از نتایج آرا و ابلاغیه های رسمی دادگستری مطلع گردند. با توجه به اهمیت موضوع ، در سامانه مشاوره هیواتک بر آن شدیم تا راهنمای ثبت نام سامانه ثنا قوه قضاییه را شرح دهیم. در ابتدا لازم است با این سامانه و خدماتی که ارائه می دهد آشنا شویم.


 ثبت نام در سامانه ثنا برای هر دو طرف دعوی الزامی است. 

ادامه مطلب...