سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای حذف اکانت جیمیل و حذف همه نامه ها در جیمیل


برای بسیاری از ما پیش آمده که به دلیل تغییر شغل و یا بسیاری از دلایل دیگر می خواهیم ایمیل های قبلی خود را که دیگر برایمان بی استفاده است پاک کنیم. در صورتی که تعداد این ایمیل ها زیاد باشد پاک کردن صفحه به صفحه یا تک تک ایمیل ها ممکن است برای ما امری طاقت فرسا باشد و مایل به حذف همه ایمیل ها به صورت یکجا باشیم. همچنین ممکن است به دلایل مختلف بخواهیم از حساب کاربری جیمیل جدیدی استفاده کرده و مایل به حذف حساب جیمیل قبلی خود باشیم. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه حذف اکانت جیمیل و همچنینپاک کردن همه ایمیل ها به صورت یکجا را آموزش دهد. به شما کاربران عزیز خواندن مقاله های تغییر رمز جیمیل و تغییر رمز ایمیل یاهو وفراموش کردن رمز جیمیل و بازیابی پسورد جیمیل را نیز توصیه می کنیم.

 


 هر پیامی که از جیمیل حذف می شود به مدت 30 روز در قسمت حذف شده ها باقی می ماند و قابل بازیابی است. 

ادامه مطلب...

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی


دوران دانشجویی در کنار همه فراز و نشیب هایش ، می تواند از مهم ترین دوران زندگی افراد باشد. افراد در دوره دانشجویی خود ، با استفاده از وقت آزاد و کسب تخصص لازم خواهند توانست در آینده ، رشته مورد علاقه خود را در کسب و کارشان تجربه کنند. در این میان استفاده از ابزارهای نوین فناوری مانند لپ تاپ به خصوص در رشته های فنی ، می تواند کمک شایانی به دانشجویان  برای کسب تخصص و مهارت کند.
گروه مشاوره هیواتک در راستای ارائه مشاوره های تخصصی برای خرید لپ تاپ ، این بار قصد دارد راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی را در یک مقاله مجزا شرح دهد تا شما دانشجوی عزیز بتوانید با ویژگی های یک لپ تاپ دانشجویی مناسب خود آشنا شده و با توجه به رشته تحصیلی خود ، گزینه مناسبی برای خرید انتخاب کنید.


 در خرید لپ تاپ های دانشجویی فاکتور های سخت افزاری را نیز در کنار فاکتور قیمت در نظر بگیرید. 

ادامه مطلب...

معرفی نرم افزار مسیریاب waze ویز


در سال های اخیر با توجه به رشد تکنولوژی و گوشی های هوشمند، اکثر رانندگان خصوصا در شهرهای بزرگ و پرترافیک سعی می کنند از نرم افزارهای مسیریابی مختلف مثل Google Map برای فرار از ترافیک های طولانی و خسته کننده استفاده کنند. نرم افزار مسیریاب waze گزینه ای بسیار قدرتمند و کامل برای این دسته از رانندگان است که می تواند بهترین مسیر را یافته و به صورت صوتی آن ها را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کند.گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه استفاده از نرم افزار ویز و مشکل نرم افزار waze را مورد بررسی قرار دهد.

 


 نرم افزار مسیریاب ویز رایگان است و برای سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS موجود می باشد. 

ادامه مطلب...

ترفند های نوشتن پاورقی در ورد


هنگام نوشتن پروژه های دانشگاهی و یا پایان نامه برای بسیاری از ما پیش آمده که قصد داریم توضیح بیشتری در خصوص یک کلمه یا عبارت ارائه دهیم ولی نمی دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم. نوشتن پاورقی می تواند مشکل ما را حل کند. با توجه به فراگیر بودن این مسئله گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه نوشتن پاورقی و یا پانوشت در ورد و همچنین ویرایش پاورقی و حذف آن در Word را آموزش دهد.
به شما کاربران عزیز توصیه می شود مقاله های رفع مشکل تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد و  فارسی کردن اعداد در ورد و اعداد فارسی در اکسل  را نیز مطالعه نمایید.

 

ادامه مطلب...

رفع مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم


چرا وقتی آی پی 192.168.1.1 را در مرورگر وارد می کنم صفحه تنظیمات مودم من باز نمی شود و مرورگر در حالت لودینگ باقی می ماند؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران در تماس های مختلفی از کارشناسان هیواتک پرسیده اند به همین خاطر گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد مشکل عدم ورود به صفحه تنظیمات مودم را مورد بررسی قرار دهد تا ضمن اشکال یابی، نحوه برطرف کردن این مشکل را نیز آموزش دهد. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم شما عزیزان مرتفع گردد.


 هرگونه تغییر در تنظیمات مودم فقط از طریق صفحه تنظیمات مودم قابل انجام است. 

ادامه مطلب...