سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام


یکی از قابلیت های جدید نرم افزار اینستاگرام که محبوبیت زیادی در بین کاربران کسب کرده است قابلیت استوری اینستاگرام می باشد. در این زمینه ، یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند این است که زمانیکه می خواهند تصاویر و فیلم های استوری دوستان خود را مشاهده کنند این تصاویر و ویدئوها لود نمی شود و یا اینکه سیاه می شوند و قابل دیدن نیستند. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد  دارد دلایل باز نشدن استوری اینستاگرام و راه حل های این مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

 


 استوری ها ظرف مدت 24 ساعت به صورت اتوماتیک حذف می شوند. 

ادامه مطلب...

رفع مشکل هنگ کردن تلگرام و کرش دیتا در تلگرام


در تماس های دریافتی هیواتک، تماس های زیادی از کاربران عزیز داشتیم که از هنگ کردن تلگرام شکایت داشتند و قادر به دیدن عکس ها و فیلم های ارسالی در تلگرام نبودند و فقط می توانستند  پیام های متنی در تلگرام خود را ببینند.
بسیاری از این کاربران تصور می کردند که مشکل می تواند ناشی از سرعت پایین اینترنت باشد که این تصور کاملا اشتباه است. با توجه به فراگیر بودن این مسئله گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد به مسئله هنگ کردن تلگرام و کرش دیتا تلگرام پرداخته و دلایل و راه حل های این مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

 


 برای رفع مشکل هنگ کردن تلگرام نیازی به آپدیت و نصب دوباره تلگرام، فکتوری ریست و فلش نیست. 

ادامه مطلب...

روش های رسم نمودار در اکسل

یکی از بهترین راه ها به منظور ارئه بهتر و سریع تر اطلاعات و گزارشات نمودارها هستند. نرم افزارهای مختلفی برای رسم نمودار وجود دارند. یکی از ساده ترین و فراگیرترین نرم افزارهای موجود برنامه Excel است که حتما همه شما عزیزان با این برنامه آشنا هستید. با توجه به اینکه کار با نمودارها و ترسیمات آماری برای هر فرد و در هر شغلی ممکن است مورد نیاز باشد رسم نمودار در اکسل کمک می کند تا اطلاعات به شیوه ای بصری و ملموس تر قابل رویت باشد و تحلیل آن ها نیز راحت تر صورت پذیرد. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد روش رسم نمودار اکسل را آموزش داده و سپس دو نمودار پرکاربرد اکسل یعنی نمودار ستونی اکسل و نمودار خطی اکسل را مورد بررسی قرار دهد.


 برای رسم نمودار در اکسل نمی توانید از توابع استفاده کنید زیرا اکسل برای رسم نمودار نیاز به اعدادی تحت عنوان مقدار سطر و مقدار ستون متناظر با آن دارد. 

ادامه مطلب...

پاک کردن تاریخچه و پسورد های ذخیره شده در مرورگر


حتما برای همه ما پیش آمده که در حال انجام کارهای شخصی در کامپیوتر شرکت و یا منزل هستیم و دوست نداریم که دیگران از انجام این کارها مطلع شوند. با توجه به اینکه اطلاعات وبگردی های ما در تاریخچه(History) مرورگرها ذخیره می شوند، در صورتیکه مایل نیستید سایر افراد به این اطلاعات دسترسی داشته باشند باید تاریخچه مرورگر خود را پاک کنید. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه پاک کردن تاریخچه مرورگر گوگل کروم، پاک کردن هیستوری فایرفاکس را به شما عزیزان آموزش دهد.


ادامه مطلب...

نحوه اضافه کردن کیبورد فارسی و انگلیسی به اندروید


ممکن است برای شما و یا اطرافیانتان که دارای گوشی یا تبلت اندرویدی هستند پیش آمده باشد که قادر به تایپ نوشته های فارسی در دستگاه خود نباشند یا نتوانند منوی دستگاه خود را فارسی نمایند و یا از ظاهر کیبورد پیش فرض اندروید خسته شده باشید و به دنبال یک کیبورد زیباتر و کاراتر باشید . برای رفع این مشکل گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه اضافه کردن کیبورد فارسی و انگلیسی به اندروید را مورد بررسی قرار دهد.


 از نسخه چهار به بعد سیستم عامل اندروید پشتیبانی خوبی از زبان فارسی صورت گرفته و اکثر گوشی های اندرویدی موجود در بازار دارای منو و کیبورد فارسی هستند 

ادامه مطلب...