در آخرین روز های اردیبهشت 96 جدیدترین آپدیت تلگرام منتشر شده است تا کاربران بسیاری از دغدغه های مهم خود در این نرم افزار پیام رسان را رفع شده ببینند. در این نسخه از تلگرام امکانات مهمی چون ارسال پیام تصویری به وسیله تلگرام گنجانده شده است که در ادامه این مطلب به آن اشاره می کنیم. همچنین نحوه بروزرسانی به این نسخه را نیز برای کاربران هیواتک توضیح خواهیم داد.


 برای مشاهده پیام های تصویری باید نسخه 4 تلگرام را نصب کنید. 

 


ارسال پیام ویدئویی و پیام تصویری در تلگرام

در نسخه جدید تلگرام یک ویژگی خاص اضافه شده است و آن امکان ارسال پیام کوتاه ویدئویی یا پیام تصویری به صورت فیلم است. به این معنی که شما می توانید پیام کوتاهی از خود را به صورت تصویری برای دوستان خود ضبط کرده و ارسال کنید. این ویژگی تقریبا مشابه با ویژگی ضبط صدا و ارسال آن است با این تفاوت که دریافت کننده این پیام باید مجهز به نسخه 4 تلگرام باشد تا بتواند پیام تصویری شما را مشاهده کند.

در صورتی که می خواهید یک پیام تصویری تلگرام ارسال کنید، ابتدا یک صفحه چت با شخص مورد نظر باز کنید. سپس باید انگشت خود را یکبار بر روی کلید ضبط صدا (میکروفون) بزنید تا شکل آن به دوربین تغییر کند. سپس انگشت خود را بر روی دوربین نگه دارید تا به وسیله دوربین سلفی گوشی خود ، بتوانید پیام خود را ضبط کرده و در انتها آن را ارسال کنید.

 


 



دانلود نسخه جدید تلگرام

حال که با جدیدترین بروزرسانی های تلگرام آشنا شدید باید برای دریافت آخرین ورژن نرم افزار تلگرام نسخه  4 فایل زیر را دانلود و نصب کنید. توجه کنید که بهتر است نسخه قبلی را حذف کرده و سپس نسخه جدید تلگرام را نصب کنید.

 

دانلود تلگرام نسخه 4

 

 





منبع : ارسال پیام تصویری تلگرام و دانلود تلگرام جدید نسخه 4