همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، هر آنچه که جستجو کنید در تاریخچه جستجو های اینستاگرام باقی می ماند. به طور مثال جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام داده اید یا یک صفحه را سرچ کرده اید. در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (به تعداد محدود) مشخص می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجو های شما برای آن شخص مشخص نشود ؟


 با استفاده از حذف تاریخچه اینستاگرام ، همه جستجو های خود را از بین ببرید. 


 

حذف تکی جستجو ها و سرچ های اینستاگرام

برای حدف کردن تک به تک برخی از جستجو های انجام شده خود وارد صفحه جستجو شده و در آنجایی که لیست جستجوی افراد را مشاهده می کنید انگشت خود را بر روی مورد درخواستی فشار داده و 1 ثانیه نگه دارید تا گزینه Hide  برای شما به نمایش در بیاید. با زدن این گزینه ، آیتم مورد نظر از لیست آخرین جستجو های شما حذف می گردد.

 

 


 



حذف کامل جستجو های تاریخچه اینستاگرام

علاوه بر امکان فوق ، ویژگی خوبی در نرم افزار اینستاگرام وجود دارد که به شما اجازه می دهد همه تاریخچه جستجو های خود را از بین ببرید.
برای انجام این کار باید وارد تنظیمات اینستاگرام خود شده و در پایان صفحه گزینه Clear Search History را پیدا کنید. با زدن این گزینه و سپس تایید گزینه Yes, I"m sure همه سرچ های انجام گرفته توسط شما ، اعم از افراد ، صفحات و هشتگ ها بطور کامل حذف می گردند.

 


لازم به ذکر است که پس از حذف همه گزینه های جستجو شده ، دیگر امکان بازیابی اطلاعات جستجوی شما وجود نخواهد داشت.

 



 

 




منبع : نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو ها در اینستاگرام و پاک کردن هشتگ ها