سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روبیکا اپلکیشنی همه کاره

 

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک فیلم را به صورت آنلاین مشاهده کنید و یا بخواهید یک قسمت از یک سریال و یا مسابقه را که به پخش آن از تلوزیون نرسیده اید به صورت آنلاین ببینید . اما در این صورت حجم و مصرف اینترنت به طور سرسام آوری برای شما افزایش پیدا می کند . این روز ها همه ی شما در مورد اپلکیشن روبیکا شنیده اید . اما سوال اینجا است که آیا اینترنت روبیکا رایگان است ؟ قابلیت های روبیکا چیست ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص اپلکیشن روبیکا برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .


ادامه مطلب...

رفع مشکل عدم نمایش آیکون های دسکتاپ

 

در ویندوز 10 بسیار دیده می شود که آیکون های دسکتاپ ناپدید شده و نمی توان آن ها را دید. در این مواقع کاربران بر این باورند که سیستم آنها ویروسی شده و یا نیاز به ریختن ویندوز جدید دارد. اما ناپدید شدن آیکون های دسکتاپ در ویندوز دلایلی دارد که با راه کار های ساده قابل حل است.  در ادامه با هیواتک همراه باشید تا این راهکارها را مرور کنیم.


ادامه مطلب...

غیر فعال کردن تبلیغات در kmplayer

 

KMplayer یکی از محبوب ترین نرم افزار های پخش کننده است که در نسخه های قبل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده بود. اما در نسخه های جدید آن شاهد تبلیغاتی هستیم که با اجرا شدن نرم افزار رو به روی ما قرار می گیرد. این تبلیغات را اگر غیر فعال نکنید مجبور هستید که با هر بار اجرای تبلیغات آن را ببندید. در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک دو روش را به شما آموزش می دهیم تا به کمک آن تبلیغات Kmplayer را غیر فعال کنید. همچین در مقاله ای مشکل زیر نویس فارسی در KMplayer را برایتان توضیح دادیم تا به کمک آن مشکل زیر نویس فارسی این نرم افزار را هم حل کنید.

ادامه مطلب...

اینستاگرام مخربترین شبکه مجازی است

 

به گزارش ایسنا، این روزنامه نوشت: با مطرح‌شدن رفع انحصار از پیام‌رسان‌ها و ایجاد فضای رقابتی برای حضور و دیده‌شدن پیام‌رسان‌های داخلی بسیاری از کانال‌های تلگرامی با محتواهای خاصی همچون قمار و پوکر یا جادوگری و فالگیری و همچنین کانال‌هایی با محتوای سیاسی و اخلالگر امنیت از همین حالا خودشان را آماده کرده‌اند تا از تلگرام بهاینستاگرام کوچ کنند! هر چند همین حالا هم مافیایی در اینستاگرام وجود دارد که در صفحات پر‌بیننده‌ای که به شاخ‌های اینستاگرام مشهورند مشغول تبلیغات برای سایت‌های قمار و پوکر هستند. اینستاگرام شبکه‌ای است که در تمام دنیا به‌عنوان مخرب‌ترین شبکه اجتماعی شناخته می‌شود و قابلیت بالایی برای اقدامات مجرمانه و ضد‌امنیتی دارد و هر‌از‌چند‌گاه خبر انحلال باندهای زیر‌زمینی که در این شبکه و در قالب شبکه‌های مدلینگ فعالیت دارند، رسانه‌ای می‌شود.

ادامه مطلب...

وزارت ارتباطات مرجع فیلترینگ نیست

 

به گزارش ایسنا، شدت گرفتن مباحث و برخی نگرانی‌ها در فضای مجازی درباره فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی و مخصوصا تلگرام از صحبت‌های رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آغاز شد که تاکید کرد ممکن است تعداد مشترکین سروش 3 میلیون باشد و تعداد مشترکین تلگرام چهل میلیون اما این تعداد سرریز می‌شوند و وقتی تلگرام از مدار خارج شد، مردم به یک سامانه ملی روی می‌آورند. او این را هم گفت که در رابطه با نگرانی‌هایی که رسانه‌های بیگانه بیشتر به آن دامن می‌زنند که سامانه‌های داخلی ایمن نیست یا مسائلی از این دست، به لحاظ بسترسازی فنی و سالم بودن محیط آن، کار گسترده‌ای دارد، صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب...