سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کد تست گوشی سامسونگ ( کد های مخفی سامسونگ )

 

کمپانی سامسونگ برای گوشی های سری gallexy خود منو های مخفی قرار داده است که با کد های مخصوص قابل دیدن هستند . کد های مخفی سامسونگ برای رفع چندین مشکل فنی طراحی شده است . این کد های سامسونگ به طور گسترده برای حل مشکلات و آزمایش گوشی استفاده می شوند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم کد مادر گوشی سامسونگ را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم . 

 

 


ادامه مطلب...

مشکل اس ام اس در ایفون

بعضی مواقع ممکن است با مشکل بهم خوردن ترتیب اس ام اس در آیفون مواجه شوید ، علت بهم خوردن ترتیب اس ام اس عدم تنظیمات صحیح در آیفون است ، برای رفع مشکل نمایش زمان نادرست دریافت اس ام اس باید ابتدا تنظیمات قسمت messages دستگاه آیفون خود را بشناسید ، در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم شما را با تنظیمات اس ام اس تلفن همراه خود آشنا کنیم و روش های حل مشکل اس ام اس در آیفون را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم . 

ادامه مطلب...

چه کسانی عکس پروفایل تلگرام شما را چک کرده اند

با رایج شدن شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، واتس اپ ، سروش ، اینستاگرام ، فیس بوک و ... تقاضای کاربران در موارد مختلف افزایش پیدا کرده است . یکی از مواردی که شاید بارها و بارها به گوش شما رسیده باشد ربات چک پروفایل است ، افراد زیادی در روز پروفایل شما را در فیسبوک تلگرام اینستاگرام و .. چک می کنند ، آیا می شود فهمید که چه کسانی پروفایل شما را چک کرده اند ؟ در خصوص نرم افزار تلگرام حتما در مورد چکر پروفایل تلگرام شنیده اید ، در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در مورد ربات چک پروفایل تلگرام اطلاعاتی را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم .

 


ادامه مطلب...

خراب شدن ویبره گوشی

قابلیت ویبره یا هشدار لرزشی ، قابلیتی است که کاربران گوشی های هوشمند به واسطه آن می توانند از تماس های دریافتی و Notification های خود از طریق لرزش گوشی مطلع شوید . این قابلیت در زمان هایی که در جلسه و یا مکان خاصی هستید و نمی خواهید صدای گوشی تان دیگران را آزار دهد بسیار کاربردی است . همچنین این قابلیت برای افراد ناشنوا بسیار کاربردی است . اما قابلیت ویبره گوشی به دلایل مختلف ممکن است از کار بیفتد ، در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص خراب شدن ویبره گوشی و کار نکردن ویبره آیفون و از کار افتادن ویبره گوشی سامسونگ صحبت کنیم .

 

این مقاله را نیز بخوانید : متوقف شدن برنامه ها در اندروید

 


ادامه مطلب...

تشخیص گوشی قاچاق از گوشی اصل

یکی از دغدغه های افراد هنگام خریدن گوشی ، اصل بودن و قاچاق نبودن گوشی است ، با اجرا شدن طرح ریجستری تلفن های همراه تشخیص گوشی قاچاق از گوشی اصل امری ضروری می باشد ، در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم برای شما نحوه تشخیص گوشی قاچاق وتشخیص گوشی تقلبی و اصل را برای شما دوستان عزیز ارائه کنیم . 

  ادامه مطلب...