سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حذف دفترچه بیمه در بخش بستری بیمارستانهای دولتی

 

به گزارش خبرنگار شهری و رفاهی خبرگزاری فارس طاهر موهبتی درباره طرح حذف دفترچه از قسمت بستری در بیمارستان‌ها و هم‌پوشانی بیمه سلامت با سایر بیمه‌ها گفت: در بودجه سال 97 که در مجلس مبنی بر استحقاق سنجی و حذف دفترچه مصوب شد، در 4 استان کشور که شامل 105 بیمارستان می‌شود بحث استحقاق سنجی محقق شد.

ادامه مطلب...

آمادگی وزارت دادگستری برای استفاده از ظرفیت علما، روحانیون و اسا

 

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، میرهادی قره سید رومیانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری، در هفتمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه گفت: این مجمع و انجمن که با همت روحانیون خبره و اساتید مجرب حوزه فقه و حقوق تاسیس شد تا کنون دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

ادامه مطلب...

10 میلیون پرونده مفتوح در مراجع قضایی مربوط به آسیبهای اجتماعی ا

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، ولی‌الله شجاع‌پوریان در جلسه تودیع و معارفه مدیر سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، گفت: جامعه خدمت این سازمان افراد آسیب‌دیده هستند.

ادامه مطلب...

175 فقره کیفرخواست درباره متهمان آشوبهای دیماه صادر شد

 

دادستان تهران سال 1396 را سالی پر تلاش برای قوه قضاییه و دادستانی تهران و هم‌چنین سالی پر حادثه و پر تلاطم برای کشور ارزیابی و از جمله وقایع مهم این سال را در حوزه سیاسی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اعلام نمود و در توضیح اظهار داشت: دشمن تصور می‌کرد با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب، مردم مشارکت قابل توجهی در این انتخابات نخواهند داشت، اما شاهد حضور شکوهمند مردم در انتخابات و رقابت سنگین میان کاندیداها بودیم که در مجموع یک پیروزی بزرگ برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که مردم ایران پس از چهل سال کماکان با حاضر شدن در پای صندوق‌های رای از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

 

ادامه مطلب...

سرویس آنلاین پرداخت سامسونگ در آمریکا عمل نمیکند!

 

به نقل از وب سایت Gsmarena، علیرغم اینکه شرکت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده بود سرویس آنلاین سامسونگ پرداخت (Samsung Pay) برای پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ارائه خواهد شد، اما کاربران بسیاری از عدم دسترسی به این سرویس خبر داده اند.

ادامه مطلب...