همانطور که قبلا در مقاله حالت روح تلگرام چیست ؟ در مورد حالت روح تلگرام صحبت کرده ایم ، باید بگوییم که در این مقاله تصمیم گرفته ایم نحوه دور زدن حالت روح تلگرام را شرح دهیم. دور زدن حالت روح به این معنی است که شما بتوانید تشخیص دهید آیا دوست شما پیغام شما در تلگرام را خوانده است یا خیر ؟ به بیان ساده تر متوجه خواهید شد که دوست شما از روش های خواندن پیام بدون خوردن تیک دوم تلگرام استفاده کرده است.


 آنلاین بودن دوست خود را به آسانی متوجه شوید. 


 

دور زدن حالت روح موبوگرام و تلگرام با استفاده از ارسال پیام صوتی

از ساده ترین روش های فهمیدن حالت روح تلگرام ، ارسال یک پیام صوتی به دوست تان است. شما باید ابتدا یک پیام صوتی ضبط و ارسال کنید. همانطور که می بینید در کنار مدت زمان پیام شما یک علامت نقطه مشخص است. این نقطه به معنای این است که پیام صوتی شما هنوز خوانده نشده است.

در صورتی که دوست شما با استفاده از حالت روح تلگرام پیام شما را بخواند این نقطه از کنار تایم پیام شما حذف می شود. بنابراین متوجه می شوید که او آنلاین بوده است اما از حالت روح استفاده کرده است.


 



دور زدن حالت روح تلگرام با ساخت کانال دو نفره

علاوه بر راه اول ، شما می توانید با ساخت یک کانال دو نفره در تلگرام مچ دوست خود را بگیرید. به این صورت که ابتدا یک کانال می سازید و دوست خود را به آن کانال دعوت کنید.
حالا یک پست ساده به کانال می فرستید. اگر تعداد نمایش آن پست ( عدد کنار آیکون چشم ) 2 شد به این معنی است که دوست شما آنلاین بوده و پست شما را خوانده است. به همین راحتی می توانید متوجه آنلاین بودن افراد شوید.

 


دور زدن حالت روح تلگرام با استفاده از سکرت چت یا چت خصوصی

آخرین راه حل برای فهمیدن حالت روح تلگرام ساخت سکرت چت است. سکرت چت یا چت خصوصی به این معنی است که شما بصورت رمزنگاری شده و کاملا مخفی می توانید با اشخاص چت کنید. ابتدا از طریق تلگرام گزینه Start Secret Chat را انتخاب کنید.  حالا تا زمانی که دوست شما که درخواست سکرت چت با او را داشته اید آنلاین نشده باشد پیغام Waiting for …. to get online را مشاهده می کنید. (به جای .... اسم دوست شما می آید)

 

 

در هنگامی که دوست شما آنلاین شد امکان چت خصوصی فراهم می شود یعنی این پیغام از بین رفته و امکان تایپ برای شما ایجاد می شود. بنابراین با روش هم می توانید زمان آنلاین شدن افراد در تلگرام یا موبوگرام را کشف کنید.


 

 




منبع : آموزش دور زدن حالت روح تلگرام و حالت روح موبوگرام