سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز ثبت نام سامانه ثنا

 

طبق ماده 175 قانون آیین دادرسی کیفری ، قوه قضاییه موظف است اوراق قضایی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی ابلاغ کند . سامانه ثنا قوه قضاییه به این منظور ایجاد شده است . ثبت نام در سامانه ثنا به صورت کلی به دو روش امکان پذیر است : یکی از طریق مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و دیگری از طریق ثبت نام از طریق سایت سامانه ثنا به آدرس sana.adliran.ir . روش دوم را به طور مفصل در مقاله راهنمای ورود به سامانه ثنا و استفاده از سامانه ابلاغ الکتونیکی ثنا توضیح دادیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم روش ثبت نام حضوری سامانه ثنا و مراکز ثبت نام سامانه ثنا و مدارک لازم جهت ثبت نام را رائه دهیم .





مراکز ثبت نام سامانه ثنا

ثبت نام در سامانه ثنا به صورت حضوری در کلیه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی صورت می پذیرد . لیست دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تهران به شرح زیر می باشد :

 


برای مطالعه آدرس و تلفن دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تهران روی عبارت مقابل منبع کلیک کنید.

 


مدارک و هزینه ثبت نام سامانه ثنا

شما می توانید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی و اطلاعات شخصی نظیر اطلاعات شناسنامه ، آدرس ، کد پستی ، شماره تلفن و ... در سامانه ثنا ثبت نام الکترونیک انجام دهید . هزینه ثبت نام در سامانه ثنا در دفاتر خدمات الکترونیک مبلغ ده هزار تومان می باشد .