حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض برق یکی از شهرهای استان فارس را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در فارس داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های آنلاین مشاهده قبض و پرداخت اینترنتی قبض برق استان فارس استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض برق و پرداخت آنلاین قبض برق استان فارس را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض برق استان فارس 


 

معرفی سایت شرکت توزیع برق استان فارس

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان فارس و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت برق استان فارس امکان پرداخت اینترنتی قبوض برق را فراهم کرده است.
سایت شرکت برق استان فارس: http://www.farsedc.ir

 

 

در این سایت همانطور که مشاهده می کنید به سادگی امکان پرداخت الکترونیکی قبوض برق فراهم شده است. همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به برق استان و نکات ایمنی در این سایت وجود دارد.


روش مشاهده قبض برق فارس و پرداخت آنلاین آن

برای مشاهده قبض برق استان فارس وارد سایت http://www.farsedc.ir شوید. همانطور که مشاهده می کنید در منوی بالای سایت گزینه ای به نام مشترکین وجود دارد. در زیر مجموعه این گزینه ، بر روی صورتحساب برق مشترکین فارس کلیک کرده و در صفحه بعدی ، روی لینک وسط صفحه کلیک می کنیم و وارد صفحه زیر می شویم:

 

حال باید شناسه قبض برق خود را که در قبض های پرداختی قبلی نیز وجود دارد ، وارد کنیم تا بتوانیم قبض برق خود را مشاهده کنیم. پس از مشاهده آخرین قبض خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید. شما همچنین می توانید قبض یک دوره خاص را هم مشاهده کنید.



 

 




منبع : راهنمای مشاهده قبض برق فارس و پرداخت قبوض برق فارس