حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض تلفن ثابت یکی از شهرهای استان اصفهان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در اصفهان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های آنلاین مشاهده قبض و پرداخت اینترنتی قبض تلفن استان اصفهان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض تلفن و پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت استان اصفهان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض تلفن استان اصفهان 


 

معرفی سایت شرکت مخابرات استان اصفهان

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان اصفهان و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت مخابرات استان اصفهان امکان پرداخت اینترنتی قبوض تلفن ثابت را فراهم کرده است.
سایت شرکت مخابرات استان اصفهان: https://www.tce.ir

 

 

در این سایت همانطور که مشاهده می کنید به سادگی امکان پرداخت الکترونیکی قبوض تلفن فراهم شده است. همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به مخابرات استان و اینترنت پر سرعت در این سایت وجود دارد.


روش مشاهده قبض تلفن ثابت اصفهان و پرداخت آنلاین آن

برای مشاهده قبض تلفن استان اصفهان وارد سایت خدمات الکترونیک مخابرات استان اصفهان به آدرسhttps://e.tce.ir/f_telmab.aspx شوید.

 

همانطور که مشاهده می کنید باید شماره تلفن ثابت خود را همراه با کد استان ، وارد کنیم تا بتوانیم قبض تلفن خود را مشاهده کنیم. پس از مشاهده آخرین قبض تلفن ثابت خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.



 

 




منبع : راهنمای مشاهده قبض تلفن اصفهان و پرداخت قبوض تلفن ثابت اصفهان