سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیلیت اکانت سروش

 

با شنیدن خبر فیلتر شدن تلگرام موج نگرانی در بین کاربران این نرم افزار محبوب شکل گرفته است به طوری که بسیاری از افراد به فکر پیدا کردن یکنرم افزار جایگزین برای تلگرام هستند ، در مقاله قبل پیام رسان سروش را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم روش نصب و استفاده از آن را شرح دادیم . ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه اکانت سروش را حذف کنم ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص دیلیت اکانت سروش یا همان حذف حساب کاربری سروش صحبت کنیم .

 

مطالعه مقاله های دیلیت اکانت اینستاگرام و دیلیت اکانت تلگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 

 



آموزش حذف اکانت سروش

در این بخش می خواهیم در خصوص روش حذف اکانت سروش برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم . همان طور که می دانید چیزی تحت عنوانلینک دیلیت اکانت سروش و سایت دیلیت اکانت سروش وجود ندارد ، برای حذف حساب کاربری سروش قسمتی داخل اپلکیشن سروش تعبیه شده است . برای دلیت اکانت سروش مراحل زیر را انجام دهید :
- وارد برنامه سروش شوید .
- در صفحه اصلی روی آیکون سه خط بالا سمت چپ تپ کنید .
- وارد قسمت settings شوید .
- روی گزینه privacy تپ کنید . ( در صورتی که زبان نرم افزار سروش شما فارسی است این گزینه حریم خصوصی نام دارد )

 


- در صفحه باز شده روی آیکون سه نقطه بالا سمت راست تپ کنید و گزینه Deactivate Account ( پاک کردن حساب کاربری ) را انتخاب کنید .
- گزینه DEACTIVATE ACCOUNT ( غیر فعال سازی حساب کاربری ) در صفحه برای شما ظاهر می شود که باید روی آن تپ کنید .

 

 


 



- در صفحه بعد نرم افزار سروش از شما می پرسد آیا مطمئن هستید که می خواهید حذف اکانت سروش را انجام دهید ، با انتخاب گزینه DEACTIVATE MY ACCOUNT ( غیر فعال سازی حساب کاربری ) دیلیت اکانت تلگرام برای شما انجام می شود .

 

 

 






منبع : دیلیت اکانت سروش