سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفرش نشدن اینستاگرام

 

همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که تبادل عکس در آن از اهمیت بالایی برخوردار است ، معمولا کاربران اینستاگرام می دانند که برای استفاده از آن باید از اینترنت مناسبی استفاده کنند زیرا در غیر این صورت با مشکل رفرش نشدن اینستاگرام مواجه می شوند وخطای couldn’t refresh در اینستاگرام را مشاهده می کنند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص حل مشکل couldn’t refresh اینستاگرام برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم . همچنین مطالعه مقاله حذف اکانت اینستاگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 




روش حل مشکل couldn’t refresh اینستاگرام

رفرش نشدن اینستاگرام و دیدن خطای couldn’t refresh در اینستاگرام دلایل و راه حل هایی دارد که در این بخش برای شما هر یک را شرح می دهیم :

 

اول

اولین دلیلی ممکن است بنا به آن شما خطای couldn’t refresh در اینستاگرام را مشاهده می کنید و عکس ها برای شما رفرش نشوند ، متصل نبودن به اینتر نت است . بهتر است ابتدا تنظیمات اینترنت خود را چک کنید . اگر از مودم استفاده می کنید بهتر است تنظیمات مودم خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر از دیتای همراه خود استفاده می کنید حجم بسته خود را چک کنید .

 

دوم

در صورت رفرش نشدن اینستاگرام و برای حل مشکل couldn’t refresh اینستاگرام بهتر است اینستاگرام خود را لغو نصب کرده و مجددا نصب کنید . در صورت فراموشی رمز اینستاگرام خود می توانید مقاله بازیابی رمز اینستاگرام را مطالعه کنید . 

 

سوم

برای رفع مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام در گوشی خود بهتر است تلفن همراه خود را ریستارت کنید . با انجام ریستارت کردن در صورتی که اختلالی در سیستم گوشی شما رخ داده باشد بدون ایجاد مشکلی رفع خواهد شد .

 


 



چهارم

یکی دیگر از دلایل رفرش نشدن اینستاگرام و مشاهده خطای couldn’t refresh در اینستاگرام پر شدن حافظه داخلی گوشی شما است ، بهتر است فایل های اضافه و کش را از گوشی خود پاک کنید . توصیه می شود پاک کردن کش اینستاگرام را در اولویت قرار دهید .

 

پنجم

هنگامی که از اینترنت تلفن همراه خود استفاده می کنید و تنظیمات اینترنت خود را تغییر می دهید به عنوان مثال اتصال خود را از 3g به 4g تغییر می دهید ، ممکن است تنظیمات APN گوشی شما تغییر کند و شما خطای couldn’t refresh در اینستاگرام را مشاهده کنید . برای حل مشکل couldn’t refresh اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید :

-در گوشی خود وارد بخش settings شوید . 

-در تنظیمات گزینه mobile network را انتخاب کنید .

-در صفحه باز شده روی گزینه Access Point Names تپ کنید .

-سپس با توجه به اپراتور خود گزینه ای که پسوند GPRS را دارد انتخاب کنید .

 

ششم

و در آخر باید بررسی کنید که توسط اینستاگرام بلاک و یا ریپورت نشده باشید که در این خصوص مطالعه مقاله های ریپورت اینستاگرام و بلاک اینستاگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 





منبع : رفرش نشدن اینستاگرام