سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حذف اکانت توییتر

 

درمقاله قبل ساخت اکانت توییتر را برای شما دوستان عزیز شرح دادیم و برای بالا بردن امنیت توییتر روش فعال کردن تایید دو مرحله ای توییتر را برای شما دوستان عزیز توضیح دادیم اما ممکن است شما به هر دلیلی بخواهید حذف اکانت توییتر را انجام دهید . شاید این سوال برای بسیاری از شما پیش بیاید که چجوری اکانت توییتر رو حذف کنم ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص طریقه حذف توییتر و حذف اکانت توییتر با گوشی برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم . همچنین مطالعه مقاله های دیلیت اکانت اینستاگرام ، دیلیت اکانت واتس آپ ، حذف اکانت تلگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .




حذف اکانت توییتر

در این بخش می خواهیم نحوه حذف اکانت توییتر را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم ، برای حذف اکانت توییتر مراحل زیر را انجام دهید :
- از طریق کامپیوتر وارد سایت توییتر شوید . و یا روی لینک www.twitter.com کلیک کنید .


نکته : توجه داشته باشید که برای ورود به سایت توییتر باید از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنید .


- سپس وارد اکانت توییتر خود شوید .
- برای ورود به تنظیمات توییتر ، در صفحه اصلی توییتر روی آیکون پروفایل خود ، مانند تصویر ، کلیک کنید .

 


- در منو باز شده روی گزینه settings and privacy کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید .

 


- برای حذف اکانت توییتر خود باید به دنبال گزینه deactivate your account بگردید . این گزینه در پایین صفحه تنظیمات قرار دارد . روی deactivate your account کلیک کنید .

 


- اکنون صفحه ای برای شما باز می شود که در آن توضیحاتی در مورد حذف اکانت توییتر داده شده است ، درواقع توییتر می خواهد مطمئن شود که شما می خواهید حذف اکانت توییتر برای همیشه را انجام دهید . توضیحاتی که در این صفحه برای دی اکتیو توییتر نوشته شده است به شرح ذیل است :

 

 

 توییتر فقط به مدت 30روز بعد از دیلیت اکانت توییتر اطلاعات شما را نگه داری می کند و بعد از یک ماه حذف اکانت توییتر کامل شما انجام می شود .
• در این 30 روز در صورتی که از حذف اکانت توییتر خود منصرف شدید می توانید آن را بازیابی کنید .
 در صورتی که برای تغییر نام کاربری یا URL توییتر می خواهید دیلیت اکانت توییتر را انجام دهید بهتر است از طریق تنظیمات این کار را انجام دهید نیازی به حذف اکانت توییتر نیست .
 در صورتی که می خواهید از نام کاربری و آدرس ایمیل توییتر خود در اکانت دیگر توییتر استفاده کنید حتما قبل از حذف اکانت توییتر آن ها را تغییر دهید . در خاطر داشته باشید که تا قبل از 30 روز نمی توانید از نام کاربری و ایمیل خود در اکانت دیگری استفاده کنید .
 حساب کاربری شما بعد از حذف اکانت توییتر پاک می شود اما ممکن است چند روز بعد از دیلیت اکانت توییتر بعضی از مطالب شما در توییتر قابل مشاهده باشد .
 توییتر هیچ گونه کنترل و مسئولیتی در مقابل مطالب نمایش داده شده توسط موتور های جست و جو مانند گوگل ندارد .

 

- پس از مطالعه اطلاعات نمایش داده شده در مورد دی اکتیو توییتر روی گزینه Deactivate کلیک کنید .
- در مرحله آخر حذف اکانت توییتر برای همیشه باید پسورد توییتر خود را وارد کنید و سپس روی گزینه deactivate account کلیک کنید .

 


- حذف اکانت توییتر شما با موفقیت انجام شد .

 


 



حذف اکانت توییتر با گوشی

در بخش قبل نحوه حذف اکانت توییتر را برای شما دوستان عزیز شرح دادیم ، و گفتیم که چگونه دیلیت اکانت توییتر را از طریق کامپیوتر انجام دهید . در این بخش می خواهیم حذف اکانت توییتر با گوشی را برای شما عزیزان توضیح دهیم . برای حذف اکانت توییتر با گوشی مراحل زیر رانجام دهید :
- از طریق مرورگر گوشی خود وارد سایت توییتر شوید یا روی www.mobile.twitter.com تپ کنید .
- در صفحه باز شده روی گزینه log in  تپ کنید .
- سپس  شماره تلفن یا ایمیل و یا نام کاربری خود را وارد کنید .
- پسورد توییتر خود را وارد کنید و روی گزینه log in  تپ کنید .
- در صفحه اصلی توییتر خود ، بالای صفحه سمت چپ ، روی آیکون پروفایل خود تپ کنید .

 


- روی گزینه settings and privacy تپ کنید .
- در صفحه باز شده برای ورود به تنظیمات اکانت جهت حذف اکانت توییتر با گوشی روی گزینه account تپ کنید .
- روی صفحه اسکرول کنید تا به پایین صفحه account برسید ، اکنون روی گزینه deactivate account تپ کنید .

 


- در صفحه باز شده توییتر توضیحاتی در مورد حذف اکانت توییتر برای شما داده است که در بخش قبل توضیحات توییتر را برای شما شرح دادیم .
- بعد از مطالعه توصیه ها وتوضیحات توییتر روی گزینه deactivate تپ کنید .
- باز هم در مرحله آخر مانند حذف اکانت توییتر که با کامپیوتر شرح دادیم برای حذف اکانت توییتر با گوشی باید پسورد توییتر خود را وارد کنید روی گزینه save تپ کنید .

 


- حذف اکانت توییتر باگوشی شما انجام شد .

 


 دیلیت اکانت توییتر تنها از طریق وب سایت توییتر امکان پذیر است و با نرم افزار توییتر قادر به حذف اکانت توییتر خود نخواهید بود . 







منبع : حذف اکانت توییتر