سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جیلبریک ایفون

 

ممکن است که شما از محدودیت های آیفون خسته شده باشید و بخواهید از گوشی هوشمند خود بی حدو مرز استفاده کنید ، اما برای استفاده بی حدو مرز از آیفون چه راه حلی وجود دارد ؟ آیا شکستن مرز ها ممکن است به ضرر شما باشد ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم روش شکستن مرز های آیفون یعنی جیلبریک آیفون را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم و در مورد مزایا و معایب جیلبریک آیفون برای شما عزیزان صحبت کنیم . همچنین مطالعه مقاله های ریستور آیفون با آیتیونز ، کمبود حافظه آیفون ، برگرداندن بکاپ آیفون ، مشکل روشن نشدن آیفون را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 

مقاله هنگ کردن آیفون را نیز بخوانید .

 




جیلبریک ایفون چیست

مطمئنا کلمه جیلبریک به گوش بسیاری از شما رسیده است اما سوال اینجاست که جیلبریک چیست ؟ جیلبریک ایفون چیست ؟ در واقع جیلبریکشکستن محدودیت ها برای رسیدن به امکانات بیشتر است . سیستم عامل iOS برای کاربران خود محدودیت هایی قرار داده است که با جیلبریک آیفون تمام این محدودیت ها برداشته می شود . با انجام جیلبریک امنیت گوشی شما کم می شود چرا که شما اجازه دسترسی به تمام فایل های اصلی گوشی خود را به جیلبریک داده اید . جیلبریک اپل یک نوع برنامه ای است که قفل بعضی از فایل های اصلی آیفون شما را باز می کند و شما دیگر محدود به قوانین اپل نیستید .


مزایای جیلبریک آیفون :

- کاربرد بلوتوث در گوشی شما محدود به سیستم عامل iOS نیست و می توانید از آن برای اشتراک گذاری فایل های مختلف بین تمام سیستم عامل ها استفاده کنید .
- عدم محدودیت در دانلود برنامه ها ، کاربران اپل محدود به دانلود برنامه ها از اپ استور هستند با جیلبریک آیفون شما می توانید بی حد و مرز برنامه های مورد علاقه خود را از هر فضایی دانلود و نصب کنید .
- در صورتی که جیلبریک آیفون را انجام دهید می توانید به صورت رایگان برنامه های پولی را دانلود کنید .
- توانایی تغییر تم گوشی خود را دارید و محدود به تم همیشگی آیفون نیستید .

 


 

 



معایب جیلبریک آیفون :

- مصرف باتری با جیلبریک آیفون به طور وحشتناکی افزایش پیدا می کند و مطمئنا با مشکل مصرف باتری مواجه می شوید .
- بعد از انجام جیلبریک گوشی آیفون شما امنیت خود را از دست می دهد و ممکن است آلوده به ویروس و بد افزار ها شود .
- گارانتی اپل برای شما لغو می شود و می توان گفت دیگر اپل شما را کاربر خود نمی داند .
- دیگر توانایی آپدیت iOS جدید را ندارید و نمی توانید از قابلیت های جدید که اپل برای شما ارائه می دهد استفاده کنید .
- جیلبریک آیفون باعث بی ثباتی دستگاه شما می شود و هر لحظه ممکن است نیاز به ریست فکتوری گوشی خود داشته باشید .

 


 





منبع : جیلبریک ایفون