سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکل ورود به تلگرام

 

ممکن است همه ی شما یک یا چندین بار مجبور به حذف اکانت تلگرام و ورود مجدد به آن شده باشید ، اما اگر هنگام ورود به تلگرام با ارور هایphone number flood و too many attempts مواجه شوید برای حل مشکل ورود به تلگرام چه کارهایی را باید انجام دهید ؟ حل مشکل too many attempts و رفع ارور phone number flood در تلگرام چگونه است ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم به حل مشکل ورود به تلگرامبپردازیم . همچنین مطالعه مقاله های دریافت نکردن کد تلگرام و رفع ریپورت تلگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 



رفع ارور too many attempts در تلگرام

خطای too many attempts زمانی رخ می دهد که شما چندین بار پشت سر هم تلاش کرده باشید تا وارد تلگرام خود شوید و یا با استفاده از دستگاه های مختلف وارد اکانت خود شده و مجددا خارج شده اید همچنین وارد کردن اشتباه کد امنیتی تلگرام نیز باعث به وجود آمدن خطای too many attempts می شود ، در واقع مفهوم خطای too many attempts این است که بعدا تلاش کنید ! برای حل مشکل too many attempts تنها و فقط یک راه وجود دارد آن هم این است که شما صبور باشید و دست از تلاش بردارید تا تلگرام به شما اجازه ورود دهد اما اصلا جای نگرانی نیست چرا کهرفع ارور too many attempts حد اکثر 24 ساعت طول می کشد و در اکثر مواقع رفع ارور too many attempts در تلگرام به سرعت اتفاق می افتد .


نکته : جهت جلوگیری از ایجاد خطای too many attempts بهتر است که بیشتر از 3 برای ورود به تلگرام تلاش نکنید .

 


 

 



رفع ارور phone number flood در تلگرام

حل ارور phone number flood تلگرام از خطای too many attempts کمی سخت تر است و علت آن ورود و خروج های پشت سر هم و زیاد در اکانت تلگرام است . همانطور که گفتیم برای حل مشکل too many attempts تنها کاری که می توانید انجام دهید صبر کردن و عدم تلاش پی در پی برای ورود به تلگرام بود اما در مورد رفع ارور phone number flood این گونه نیست چرا که اگر بخواهید صبور باشید باید نزدیک به 30 روز یا بیشتر منتظر بمانید تا رفع ارور phone number flood در تلگرام شما انجام شود ، در این بخش ما می خواهیم به شما یک روش برای حل ارور phone number flood تلگرام برای مشکل ورود به تلگرام به شما دوستان عزیز ارائه دهیم . برای رفع ارور phone number flood مراحل زیر را انجام دهید :

 


- ابتدا از طریق گوشی خود اما با استفاده از یک خط دیگر که مشکل ورود به تلگرام ندارد وارد تلگرام شوید .
- بعد از ساخت اکانت و ورود به تلگرام در صفحه اصلی تلگرام روی آیکون سه خط بالا سمت چپ تپ کنید .
- وارد settings تلگرام خود شوید .
- بعد از ورود به ستینگ روی گزینه info تپ کنید .

 

 


- در صفحه باز شده شما باید شماره سیمکارت اکانت تلگرام خود را که ساخته اید عوض کنید برای انجام این کار روی گزینه change number تپ کنید .
- پیغامی برای شما ارسال می شود که حاوی این مضمون است که شماره جدید شما برای مخاطبین سیمکارت فعلی شما نیز فرستاده می شود ، باید این پیغام را قبول کرده و روی گزینه ok تپ کنید .

 


- اکنون می توانید شماره ای که مشکل ورود به تلگرام را داشت وارد کنید .
به همین سادگی می توانید به رفع ارور phone number flood در تلگرام بپردازید .

 

 


 

 

 






منبع : مشکل ورود به تلگرام