اگر هنوز هم طرفدار گوشی های تاشو هستید و به وسیله آنها خاطرات دهه 80 را زنده می کنید باید بگوییم که تنها نیستید. چراکه در دنیا افراد بسیاری مشابه شما هستند که هنوز به دنبال یک گوشی تاشو ساده و یا حتی یک گوشی تاشو پیشرفته هستند. به همین دلیل است که شرکت های سازنده گوشی موبایل ، هنوز هم مدل هایی از این دست معرفی و به بازار عرضه می کنند. به همین علت است که ما در این مقاله تصمیم گرفتیم دو مدل از گوشی های تاشو ساده موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. شاید برای خیلی از خوانندگان این مقاله ، جالب و راهنما باشد.


 عامل اصلی محبوبیت گوشی های تاشو سادگی کار با آنهاست. 


 

دلایل استفاده از گوشی تاشو چیست ؟

شاید یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از گوشی های تاشو ، سادگی و کوچک بودن آن ها باشد. پیوند خوردن تکنولوژی با نسل های قبلی (پدران و مادران ما) که کمتر حوصله سر و کله زدن با امکانات پیشرفته گوی های پیشرفته را دارند ، باعث شده است که هنوز هم نسل های قبل از ما علاقمند به استفاده از گوشی های موبایل ساده باشند که بتواند کار آنها (تماس گرفتن و پاسخ دادن به تماس) را راه بیندازد.
معمولا سازندگان گوشی های تاشو به ارزان بودن آن نیز توجه می کنند. چرا که استفاده کنندگان از این گوشی ها به علت استفاده از این مدل گوشی برای شماره دوم خود ، معمولا به دنبال قیمت پایین و مناسب هستند. بنابراین به جز برخی مدل ها ، معمولا امکانات گسترده و وسیعی برای گوشی های تاشو طراحی نمی شود.
با توجه به اینکه این گوشی ها برای پاسخ دادن به تماس فقط نیاز به باز کردن درب گوشی هستند ، گزینه بسیار مناسبی برای افراد کهنسال و یک نسل عقب تر از فناوری های فعلی هستند.


 



معرفی گوشی تاشو W2016 اندرویدی سامسونگ

شاید ورود سامسونگ برای طراحی یک گوشی هوشمند مدرن و با امکانات سخت افزاری خوب ، در شکل و شمایل تاشو کمی عجیب به نظر می رسید اما سامسونگ نه تنها این کار را کرد بلکه قصد دارد در سال 2017 هم مدل های پیشرفته ای از این دست را در قالب تاشو به بازار عرضه کند.
این گوشی موبایل  دو سیم کارته نسل چهارم که از پردازنده 64 بیتی Samsung Exynos 7420 استفاده می کند ، دارای 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. همچنین این گوشی از اندروید Lollipop 5.1 استفاده می کند. تعجب نکنید. همه این ها در یک گوشی تاشو قرار داده شده است که در یک صفحه نمایش 3.9 اینچی ابراز وجود می کنند.

 

 

همانطور که از تصاویر این گوشی مشخص است طراحی ظریف و زیبای این گوشی تاشو ، باعث شده که طرفداران خاص خود را پیدا کند. این گوشی دارای دوربین مناسب و قوی 16 مگاپیکسلی است و دارای فلش LED می باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز با دقت 5 مگاپیکسل می تواند کارهای مربوط به تماس تصویری را به خوبی انجام دهد.

 

 

از معایب این گوشی عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی می باشد. لازم به ذکر است که این گوشی می تواند با استفاده از صفحه نمایش دوم که در پشت درب گوشی فعال می شود ، تبدیل به یک گوشی تمام لمسی شود.

 

 


 برای اطلاع از سایر مدل های گوشی موبایل تاشو با ما تماس بگیرید. 


معرفی گوشی تاشو آلکاتل مدل Onetouch 2012D ساده و ارزان

در قسمت اول مقاله یا یک مدل تاشو گرانقیمت آشنا شدیم. حال قصد داریم شما را با یکی از مدل های تاشو ارزان قیمت آشنا کنیم که اقبال خوبی هم در بازار داشته است.

 


گوشی Onetouch 2012D آلکاتل که به زبان فارسی هم به خوبی مجهز شده است دو سیم کارته بوده و توانایی انجام فعالیت های ساده و سبک در حوزه گوشی های همراه را دارد. این گوشی دارای یک دوربین متوسط با کیفیت 3.2 مگاپیکسل است و از یک صفحه نمایش 2.8 اینچی استفاده می کند.

از این گوشی بیشتر به عنوان گوشی دوم استفاده می شود و همچنین کاملا مناسب برای افراد نا آشنا به فناوری های روز موبایل است. از دیگر ویژگی های گوشی موبایل آلکاتل تاشو میتوان از رادیو FM و توانایی استفاده از کارت حافظه تا 8 گیگابایت را نام برد.





منبع : معرفی گوشی های تاشو موجود در بازار موبایل