سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلکسی اس 9

 

کمپانی سامسونگ پیوسته در تکاپو پیشرفت و سبقت از رقبای خود مخصوصا آیفون است ، در مقاله قبل در خصوص گوشی آیفون 10 یا همانآیفون X برای شما دوستان عزیز صحبت کردیم ، گلکسی اس 9 سامسونگ درواقع برای آیفون 10 رقیب است و به جرات می توان گفت او را شکست داده است . مشخصات گوشی سامسونگ S9 با مشخصات گوشی گلکسی اس 8 تقریبا برابر است و تغییر چندانی نکرده است . در مقاله امروز گروه مشاره هیواتک قصد داریم در خصوص مشخصات Samsung S9 و تاریخ عرضه گلکسی S9 را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم .

 




گلکسی اس 9 ( galaxy s9 )

سامسونگ پیشرفت چشمگیری در گوشی های سری S خود داشته است به طوری که توانسته رقبای خود را شکست دهد ، شرکت کره ای سامسونگ نسبت به خدماتی که ارائه می دهد قیمت کمتری را روی گوشی های خود می گذارد . به تازگی کمپانی سامسونگ از سری جدید گلکسی S با نامگلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رو نمایی کرد . این کمپانی گوشی گلکسی S9 را به عنوان پرچمدار سال 2018 خود می داند . گلکسی اس 9 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی S8 ندارد و تنها تفاوت ظاهری بین galaxy S9 و گلکسی S8 محل قرار گیری تاچ اسکرین گوشی است که در گلکسی اس 9 محل تاچ اسکرین زیر لنز دوربین قرار دارد . گوشی گلکسی S9 ضد آب است و بدنه آن از جنس شیشه ای و فلزی است ، صفحهگلکسی اس 9 از جنس OLED است و کیفیت تصویر آن هر چشمی را به خود خیره می کند ، برای بسیاری از شما این سوال بود که گلکسی S9 کی میاد ؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تاریخ عرضه گلکسی S9 شانزدهم مارس یعنی 25 اسفند است اما اکنون در بازار های جهان گلکسی اس 9 سامسونگ به صورت پیش فروش فروخته می شود .

 


 

 



مشخصات گوشی سامسونگ s9

در این بخش قصد داریم در خصوص مشخصات گوشی سامسونگ S9 برای شما دوستان عزیز توضیح دهیم . در هر قسمت مشخصات Samsung S9را به طور جدا گانه برای شما شرح می دهیم .

 

باتری گوشی گلکسی اس 9

در خصوص باتری گوشی گلکسی S9 با گلکسی S8 تفاوتی وجود ندارد ، باتری گوشی گلکسی اس 9 از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر است . اما در خصوص مصرف باتری در گلکسی S8 به دلیل کیفیت تصویر و سرعت بالای گوشی توانایی نگهداری شارژ متوسط بود اما در گوشی گلکسی اس 9 کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که با قابلیت های مشابه و کم نشدن از کیفیت و سرعت گوشی با فناوری و استفاده از تراشه ی جدید توانسته اند 15 درصد مصرف باتری را کاهش دهند . با انجام آزمون از گوشی گلکسی اس 9 به صورت عملی به این نتیجه می رسیم که گوشی galaxy S9 در حالت پرواز و نور کم می تواند 12 ساعت و نیم یک فیلم HD را بدون وقفه پخش کند این تست نشان می دهد که گلکسی اس 9 دقیقا شبیه به گلکسی S8 است . اما در مورد پخش بازی و برنامه ها کم مصرف تر از S8 است .

 

مشخصات بدنه گلکسی S9

گلکسی اس 9 در ابعاد 147.7x68.7x8.5 ( 5.81x2.70x0.33 اینچ ) به بازار عرضه می شود ، وزن گوشی گلکسی اس 9 ، 163 گرم است ، جنس بدنهگلکسی اس 9 از ترکیب شیشه و فلز است ، پشت گوشی گلکسی S9 از آلومینیوم ساخته شده است .

 

مشخصات صفحه نمایش گلکسی اس9

گلکسی اس 9 در صفحه نمایش 5.8 اینچی و با وضوح تصویر 1440 در 2960 پیکسل مانند S8 وارد بازار شد و هیچ تغییری در صفحه نمایشگلکسی اس 9 ایجاد نشد . صفحه نمایش گلکسی اس 9 دارای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن است و با شیشه گوریلاکس پوشانده شده است .

 

دوربین

کمپانی سامسونگ ، گلکسی S9 را به عنوان انقلابی در دوربین های نسل S دانسته به طوری که مانند چشم انسان است . ابعاد دوربین گلکسی اس 9 1/2.5 اینچ و کیفیت تصویر آن 12 مگا پیکسل است . دوربین گلکسی اس 9 به گونه ای طراحی شده است که در محیط هایی با نور خیلی کم و تاریک و در محیط های بسیار روشن می تواند بهترین عکس را برای شما بیاندازد . دوربین جلو galaxy S9 مانند گلکسی S8 است . یعنی دارای ابعاد 1/3.6 اینچ و کیفیت تصویر 8 مگا پیکسل است . یکی از قابلیت های دوربین گلکسی اس 9 ، SUPER SLOW-MO است که با استفاده رم کار شده در دوربین می تواند فیلم اچ دی 6 ثانیه ای با نرخ 960 فریم برثانیه و طول 0.2 ثانیه را تهیه نمود . یکی دیگر از تغییراتی که در دوربین گلکسی اس 9رخ داده است تغییر در بخش تنظیمات دوربین است ، بخش HD به تنظیمات داخل گوشی انتقال پیدا کرده است و برای تغییر حالت عکس برداری به راحتی می توانید با سوایپ کردن روی صفحه تصویر حالت های مختلفی را برای عکس برداری انتخاب کنید .

 

 

اضافه شدن قابلیت Ar imoji در گوشی گلکسی اس 9 آن را بسیار جذاب کرده است ، شما با استفاده از دوربین خود گوشی یک عکس به طور سلفی یا معمولی می گیرید سپس 100 نقطه از صورت شما مورد بررسی قرار می گیرد و از چهره شما یک مدل سه بعدی می سازد .

 

 

عملکرد و حافظه داخلی گلکسی 9

یکی از عوامل مهم در عملکرد گوشی نوع سیستم پردازنده و تراشه ای است که از آن استفاده کرده اند در گوشی گلکسی اس 9 از پردازنده هشت هسته ای و تراشه اسنپدراگون 845 استفاده شده است در نتیجه گوشی گلکسی S9 عملکرد پر قدرتی دارد . رم گوشی گلکسی اس 9 چهار گیگابایتی است و حافظه داخلی دستگاه در سه حالت 64 ، 128 ، 256 به بازار عرضه می شود در صورتی که گلکسی اس 8 تنها دارای یک حالت 64 گیگابایتی بود .

 

اسپیکر

در گوشی گلکسی S9 اسپیکر استریو با توجه به درخواست های فراوان مشتریان اضافه شد . صدای تولید شده در اسپیکر گلکسی اس 9 ، 40 درصد بیشتر از S8 است .

 

 

 


 




منبع : گلکسی اس 9