سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با سرباز های کلش اف کلنز

 


اگر از طرفدار های بازی کلش هستید برای بهتر اتک زدن و بهتر بازی کردن با سرباز های خود باید با استفاده از آشنایی با سربازان کلش آف کلنز ، نوع عملکرد و توانایی های هر یک را بررسی کنید و بتوانید برای هر اتک برنامه ریزی کنید که با کدام سرباز ها حمله کنید که با بیشترین درصد برنده شوید ، در مقاله های قبل در خصوص بازیابی اکانت کلش ، ذخیره کلش ، فعال کردن جیمیل در کلش ، انتقال کلش و مشکل متصل نشدن کلش به جیمیل صحبت کردیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم به معرفی سربازان کلش اف کلنز بپردازیم .

 



آشنایی با سرباز های کلش

یکی از روش های پیشرفت در بازی کلش آشنایی با سربازان کلش و نوع استفاده از هر کدام است . در این بخش به معرفی سربازان بازی کلش آف کلنز می پردازیم . برای آشنایی با سرباز های کلش با ما همراه باشید :

 

 

بربرین ( barbarian )

بربرین که معمولا آن را بربر می خوانند اولین سرباز کلش است که معمولا در اتک ها به صورت دسته جمعی قابلیت خوبی دارند . بربر تنها تا لول 7 آپدیت می شود . معنی لغت barbarian وحشی ، بی تمدن و بیگانه است . بربر محدودیت و اولویتی برای حمله کردن ندارد و به هر ساختمانی که نزدیک تر و در دسترس تر باشد حمله می کند .

 

 

آرچر ( Archer )

آرچر دومین سرباز بازی کلش است که کمان به دست برای شما می جنگد . آرچر ها همان قدر که تیر های خوبی میزنند زود هم می میرند در واقع می توان گفت خون آن ها در بازی بسیار کم است . آرچر در لغت به معنای کماندار است . این کماندار ها نیز مانند بربر ها اولویتی برای حمله ندارند .

 

 

جاینت ( giant )

جاینت غول مهربان ، صبور و پر قدرت است که سومین و آخرین سرباز در تاون هال 1 است که تا لول 7 می توانید او را آپدیت کنید . جاینت صلح طلب است و دفاع در برابر دشمن را اولویت خود قرار می دهد به همین دلیل هنگام حمله ابتدا به ساختمان هایی که به سربازان شما آسیب میزنند حمله می کند . بهترین روش استفاده از جاینت به صورت چند تایی همراه با هیلر است .

 

 

گوبلین ( goblin )

گوبلین اولین سرباز تان هاول 2 است ، goblin در لغت به معنای جن و دیو است . این موجودات در بازی کلش شما نقش دزد را دارند و با عشق خاصی که نسبت به طلا ، اکسیر و اکسیر سیاه دارند توانایی جمع آروی لوت های بالایی را برای شما دارند . اولویت گوبلین ها مخازن اکسیر و طلا است ، آن ها از سرعت بالایی برخوردارند اما قابلیت دفاعی از خود ندارند و خون آن ها در بازی کم است در واقع به سرعت می میرند . گوبلین ها تا لول 7 آپدیت می شوند .

 

 

دریوار شکن ( wall breaker )

دیوار شکن سرباز تاون هال 3 است . همانطور که از اسم او مشخص است اولویت و هدفش دیوار های دشمن است . دیوار شکن ها با استفاده از بمب هایی که در دست دارند در دیوار های دشمن را برای دیگر نیرو ها خراب می کنند تا به راحتی شما بتوانید دشمن خود را شکست دهید . ماکزیمم لول دیوار شکن 6 است .

 

 

بالن ( balloon )

بالن اولین نیروی هوایی در بازی کلش است که در تاون هال 4 برای شما باز می شود و تا مرحله 6 قابل آپدیت شدن است . بالن با استفاده از بمب هایی که از بالا می اندازد باعث پیروزی شما می شود . ضد هوایی ها و بمب های مخفی که در کلن حریف شما قرار دارند باعث کم شدن خون و مردن بالن شما می شوند پس مراقب آن ها باشید .

 

 

ویزارد ( wizard )

ویزارد سرباز تاون هال 5 است که تا لول 6 ارتقا پیدا میکند . ویزارد در لغت به معنای جادوگر مرد است . این سرباز ها توانایی ضربه زدن زیادی را خصوصا در لول های بالا دارند .

 

 

هیلر ( healer )

هیلر در لغت به معنای فرشته شفا بخش است و تا لول 4 قابلیت آپدیت دارد . هیلر سرباز تاون هال 6 است که به دیگر سربازان خون می دهد تا بتوانند ادامه بازی را انجام بدهند اما خود توانایی دفاع و آسیب رساندن به حریف را ندارد . بهتر است هیلر را به همراه جاینت و گولم استفاده کنید .

 

 

دراگون ( dragon )

دراگون به معنای اژدها سرباز تاو هال لول 7 است که تا لول 5 می تواند آپدیت شود . دراگون یکی از محبوب ترین و قوی ترین نیرو های هوایی است که شما می توانید از آن در حمله های خود به همراه اسپل سرعت و یا اسپل هیلر استفاده کنید . نکته ای که در مورد دراگون ها وجود دارد این است که باید آن ها را در سمتی از زمین بریزید که هوایی زن نداشته یا کمتر داشته باشد .

 

 

مینیون ( minion )

مینیون ها سربازانی هستند که توسط اکسیر سیاه در تاون هال 7 ساخته می شوند و تا لول 6 قابل ارتقا هستند . مینیون ها سرعت بسیار بالایی در بین سرباز های هوایی دارند اما خیلی زود کشته می شوند و خون آن ها کم است .

 

 

هوگ ( hog )

هوگ در لغت به معنای خوک سورا است ، این سرباز های قوی و سریع تاون هال 7 هستند که تا لول 5 قابلیت ارتقا دارند و از اکسیر سیاه ساخته می شوند . هوگ نیروی زمینی است که دیوار ها برایش معنایی ندارند و به راحتی از روی آن ها می پرد . اولویت هوگ ساختمان های دفاعی است .

 

 

بربرکینگ ( barbarian king )

بربرکینگ یک سرباز است که پادگاه بربر هاست و جزو قهرمانان بازی است که در تاول هال 7 اجازه دسترسی به آن را دارید این سرباز با استفاده از اکسیر سیاه ساخته می شود و بعد از هر بار حمله و جنگیدن برای بازگشت خون خود ساعتی را به خواب می رود .

 

 

پکا ( P.E.K.K.A )

پکا مخفف  perfect enraged knight killer of assassins و سرباز تاون هال 8 است . پکا در واقع به معنی شوالیه خشمگین است . سرباز پکا در زمین بازی جزو قدرتمند ترین سربازان است که با دو ضربه شمشیرش تمام خون ساختمان های طرف مقابل را می گیرد و خود در برابر ضربه مقاوم است . تنها نقطه ضعف این سرباز سرعت کم او است .

 

 

والکری ( Valkyrie )

سرباز والکری یک سرباز تبر به دست است که با استفاده از تبر به حریف شما حمله ی کند . والکری در تاون هال 8 قابل دسترس است و تا لول 4 قابلیت آپدیت شدن دارد . از خصوصیات خوب آن این است که والکری خون خوبی در بازی دارد و دیر می میرد .

 

 


 

 



 

گالم ( Golem )

گالم سرباز توان هال 8 است که از اکسیر سیاه ساخته می شود . گالم یا گولم تا مرحله 5 آپگرید می شود . خون گولم بسیار زیاد است و شدیدا مقاوم است به طوری که بعد ازمرگ به چند گولم کوچک تر تبدیل می شوند و همچنان به مبارزه ادامه می دهند .

 

 

بی بی دراگون ( baby dragon )

بی بی دراگون یا همان بچه اژدها سرباز تاون هال 9 است که در آپدیت های بعدی به بازی کلش آف کلنز اضافه شده است . این سرباز قدرتی دارد که می تواند سرعت خود را در صورت نبودن نیروی هوایی دیگری بالا ببرد .

 

 

ویچ ( witch )

ویچ در لغت به معنای زن جادوگر و ساحره است , ویچ سرباز تاون هال 9 است که تنها دو مرتبه آپدیت می شود . ویچ در هنگام جنگ می تواند اسکلت هایی را ظاهر کند که به او در مبارزه کمک می کنند .

 

 

لاواهند ( lava hound )

لاواهند سرباز تاون هال 9 است که تا 3 مرحله قابلیت ارتقا دارد ، لاواهند در حمله خود اولویت بندی دارد ، آن ها اول به ضد هوایی ها حمله می کنند . لاوا هند ها از اکسیر سیاه ساخته می شوند .

 

 

آرچر کویین ( archer Queen )

آرچر کویین یک ملکه عقاب چشم است که از دارک اکسیر برای ساخت آن باید استفاده کنید ، آرچر کویین در تاون هال 9 در دسترس شما قرار می گیرد .

 

 

ماینر ( miner )

ماینر سرباز تاون هال 10 است که او هم در آپدیت های بعدی به کلش اضافه شد ، ماینر زمین را حفاری می کند تا به مقصد خود برسد و از زمین خارج شده و شروع به جنگ با حریف می کند ، زمانی که او در زیر زمین است هیچ کسی نمی تواند به او آسیب برساند و حتی تله های کار گذاشته شده روی زمین هم تاثیری روی او ندارد زیرا ماینر ها زیر زمین حرکت می کنند .

 

 

بولر ( bowler )

بولر سرباز تاون هال 10 است که از اکسیر سیاه ساخته می شود ، برای بولر در جنگ محدودیتی وجود ندارد . آن ها با استفاده از یک سنگ بزرگ نشانه گیری کرده و به سمت هدف مقابل خود پرتاب می کنند .

 

 

گرندواردن ( grand warden )

گرند واردن در تاون هال 11 در دسترس شما قرار می گیرد او یک دانشمند است که تمام عمر خود را صرف مطالعه و شناختن نا شناخته ها کرده است هنگام جنگ او یک محدوده ای را به حالت شیلد در میاورد و مانند هیلر به سرباز های دیگر خون و نیروی اضافه می دهد .

 

 


 

 

 




منبع : آشنایی با سرباز های کلش اف کلنز