سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش گرفتن اسکرین شات

 

همانطور که می دانید در اینستاگرام امکان کپی کردن پست های دیگران وجود ندارد و نمی توانید پست های دیگران را به نام خودتان ثبت کنید. اما با این حال ممکن است پستی نظر شما را جلب کرده و قصد داشته باشید در تلگرام یا اپلیکیشن های دیگر به اشتراک بگذارید. برای اینکار می توانید با قابلیت اسکرین شات از صفحه عکس بگیرید.

در ادامه با هیواتک همراه باشید تا روش ها اسکرین گرفتن در گوشی های مختلف را یاد بگیرید. همچنین جدید ترین مقالات سایت را مطالعه کنید.

 

 پخش شناور ویدیو در تلگرام ، تغییر آی پی مودم ، تایید دو مرحله ای توییتر ، انتقال کلش ، تلگرام ایکس

 




اسکرین شات در گوشی و تبلت های اندروید

در صورتی که گوشی شما یکی از برند های سونی، ال جی و یا اچ تی سی می باشد که ورژن اندروید آن 4 به بالا است، با نگه داشتن همزمان دکمه‌های پارو و دکمه ولوم کم (-) از صفحه نمایش گوشی خود اسکرین شات بگیرید.

نکته: روش بالا بر روی اکثر گوشی های اندرویدی به جز برند سامسونگ قابل انجام می باشد و برای تهیه اسکرین شات در گوشی های سامسونگ از روش زیر استفاده کنید.

 

 

پس از اسکرین شات صدای شاتر دوربین را خواهید شنید و از قسمت نوار اعلان ها می توانید اسکرین شات را مشاهده کنید.

 

 

 

 


 



گوشی های سامسونگ

اگر یکی از گوشی های برند Samsung را در اختیار دارید، به جای دکمه ولوم از دکمه Home استفاده کنید.

برای تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ کافیست دکمه پاور و دکمه Home را همزمان نگه داشته تا اسکرین شات شما تهیه شود.

 


نکته: در گوشی‌ های پرچمدار سامسونگ مانند سری Galexy Note یا Galexy S می توان بدون فشردن دکمه و تنها با کشیدن کناره دست خود از سمت راست صفحه به سمت چپ از گوشی خود اسکرین شات بگیرید.

 


گوشی های سونی

در منو Power گوشی های برند سونی گزینه‌ای به نام Take Screenshot وجود دارد، در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید، از هر آنچه که در پشت این منو قرار دارد اسکرین شات تهیه می شود.

 

 

اسکرین شات در آیفون

اگر دارای یکی از دستگاه های آیفون و آی‌ پد برند Apple هستید، برای گرفتن اسکرین شات در آیفون با فشردن همزمان دکمه‌های پاور و دکمه Home از صفحه ی مورد نظر خود اسکرین شات تهیه کنید.

 

 

اسکرین شات در ویندوز فون

برای تهیه ی screenshot در سیستم عامل ویندوز فون 8?1 کافیست کلید Power   و Volume + را همزمان فشار دهید. تا از صفحه نمایش شما عکس گرفته شود.

 

 

 

 

اما برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز فون 8 میبایست ابتدا به محلی که قصد دارید از آن عکس بگیرید مراجعه کرده و سپس کلید Power و start همزمان فشار دهید.

 

منبع مقاله >> ترفندها

 

 





منبع : آموزش گرفتن اسکرین شات