توسعه دهندگان تلگرام پیوسته در صدد جلب نظر و رضایت کاربران خود هستند چرا که محبوبیت این نرم افزار روز افزون است . چندی پیش سرور تلگرام آپدیت 4.8 تلگرام را داد و نرم افزاری را به طور جداگانه تحت عنوان تلگرام ایکس معرفی کرد که در مقاله قابلیت های تلگرام x در این مورد صحبت کردیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص یکی از قابلیت های نسخه جدید تلگرام که پخش شناور ویدئو در تلگرامو متوقف کردن پخش شناور ویدئو در تلگرام است صحبت کنیم .

 

 



آموزش پخش شناور ویدئو در تلگرام

 یکی از قابلیت های جذاب که در آپدیت جدید تلگرام وجود دارد پخش شناور ویدیو در تلگرام است ، با اضافه شدن قابلیت پخش شناور ویدئو در تلگرام دیگر نیازی نیست برای چت کردن یا سر زدن به کانال ها و گروه های خود ویدئو در حال پخش را متوقف کنید یا ببندید ، کافی است ویدئو در حال پخش را به صورت پنجره ای جدید در کنار صفحه چت خود نگهدارید و هنگام مشاهده آن چت کنید یا به کانال ها و گروه های خود سر بزنید . برای پخش شناور ویدئو در تلگرام مراحل زیر را انجام دهید :
- ویدئو مورد نظر را پخش کنید .
- در بالای صفحه سمت راست روی آیکون شناور کنار سه نقطه تپ کنید .
- پخش شناور ویدئو در تلگرام شما فعال شد و ویدیو شما به حالت شناور درآمد .


می توانید در این حالت به کانال ها و گروه های خود سر بزنید و با راحتی چت کنید .

 

 

 


 



متوقف کردن پخش شناور ویدئو در تلگرام

در بخش قبل طریقه فعال کردن پخش شناور ویدئو در تلگرام را توضیح دادیم . در این قسمت می خواهیم موقف کردن پخش شناور ویدئو در تلگرامرا برای شما دوستان عزیز شرح دهیم . برای متوقف کردن پخش شناور ویدیو در تلگرام مراحل زیر را انجام دهید :
- روی آیکون شناور در ویدئو در حال پخش تپ کنید .
- مانند حالت قبل از ویدئو خارج شوید .
- متوقف کردن پخش شناور ویدئو در تلگرام با موفقیت انجام شد .

 

 




منبع : آموزش پخش شناور ویدئو در تلگرام