سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییر آی پی مودم تی پی لینک

 

امروزه اتصال به اینترنت در بین مردم امری ضروری شده است و بیشتر از طریق دستگاه های مودم صورت می گیرد . گاهی وقت ها ممکن است بامشکل وصل نشدن اینترنت مواجه شوید ، برای رفع این مشکل بهتر است تنظیمات مودم خود را بررسی کنید و کارهایی را که برای بالا بردن امنیت اینترنت است انجام دهید در مقاله گذشته در مورد بالا بردن امنیت مودم تی پی لینک  صحبت کردیم ، یکی از روش های بالا بردن امنیت در مودمتغییر آی پی پیش فرض مودم است که در این خصوص در مقاله تغییر آی پی مودم صحبت کردیم و روش تغییر آی پی مودم dlink را شرح دادیم در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم روش تغییر آی پی مودم تی پی لینک را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم .

 


ip مودم tp link

همانطور که در مقاله تغییر آی پی مودم adsl توضیح دادیم ، ip یک آدرس برای رسیدن به صفحه تنظیمات مودم است که در اکثر مواقع به طور پیش فرض مشترک است به عنوان مثال برای مودم دی لینک 192.186.0.1 و ip مودم تی پی لینک ، 192.168.1.1 است که می توانید برای رفتن به صفحه تنظیمات این آدرس را در نوار سرچ تایپ کرده و enter را بزنید . در صورتی که این آدرس ها را سرچ کردید اما وارد صفحه تنظیمات نشدید آدرس ip مودم tp link خود را با استفاده از یک کامپیوتر متصل به مودم با توجه به مراحل زیر بدست آورید :
- از قسمت Start ویندوز پنجره Command prompt را باز کنید .
- در آن دستور ipconfig را تایپ و سپس اینتر را بزنید .
- در صورتی که با کابل شبکه به مودم وصل شده اید در قسمت Ethernet adapter Ethernet در ردیف Default Gateway آدرس  آی پی رابط مودم خود را می توانید ببینید .

 


 

 



تغییر آی پی مودم tp link

همانطور که گفتیم یکی از روش های بالا بردن امنیت در مودم تی پی لینک تغییر ip مودم tplink است . در این بخش قصد داریم روش تغییر  ip مودم tp-link را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم . برای رفتن به قسمت تنظیمات تغییر ip مودم tplink مراحل زیر را انجام دهید :
- در نوار سرچ 192.168.1.1 را تایپ کنید و enter را بزنید .
- برای ورود به تنظیمات مودم تی پی لینک باید user name و password خود را وارد کنید . در صورتی که قبلا آن را تغییر نداده باشید یوز و پسورد شما هر دو admin است .
- صفحه تنظیمات مودم برای شما باز می شود .
- برای ورود به تنظیمات تغییر آی پی مودم تی پی لینک وارد سر برگ interface setup شوید .
- زیر شاخه LAN را انتخاب کنید .
- در قسمت ip address رقم آخر را به رقمی که فراموش نکنید تغییر دهید .
- روی گزینه save کلیک کنید .
- تغییر ip مودم tplink شما با موفقیت انجام شد .

 

 

 


 

 

 




منبع : تغییر آی پی مودم تی پی لینک