سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لست سین اینستاگرام

 


مطمئنا با واژه لست سین آشنایی دارید ، در واقع لست سین یا همان آخرین بازدید ، ساعت آخرین بازدید از صفحه مجازی را نمایش می دهد ، به تازگی برنامه محبوب اینستاگرام در آپدیت جدید خود قابلیت لست سین اینستاگرام را به این برنامه پرطرفدار اضافه کرد . آخرین بازدید در اینستا با نام show activity status در تنظیمات دیده می شود . قبلا در خصوص حذف اکانت اینستاگرام ، رفع ریپورت اینستاگرام و ریپورت اینستاگرام در مقاله های دیلیت اکانت اینستاگرام و ریپورت در اینستاگرام صحبت کردیم ، در مقاله امروز گروه مشاره هیواتک قصد داریم در خصوص لست سین اینستاگرام و غیرفعال کردن لست سین اینستاگرام با شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 



لست سین در اینستاگرام

اینستاگرام یک نرم افزار بسیار محبوب در بین کاربران تلفن های هوشمند است ، با زیاد شدن روز افزون کاربران تقاضای افراد افزایش پیدا کرده است به همین دلیل سازندگان این نرم افزار پیوسته به دنبال افزودن قابلیت های جدید و مورد پسند کاربران خود هستند ، یکی از تقاضاهای کاربران لست سین در اینستاگرام است که در آپدیت جدید اینستاگرام ارائه شده است به طوری که بعد از آپدیت به طور پیش فرض حالت لست سین اینستاگرامبرای شما فعال می شود.

 

در صورت فعال نبودن لست سین اینستاگرام در گوشی شما مراحل زیر را انجام دهید :

- وارد برنامه اینستاگرام خود شوید .

- وارد بخش پروفایل خود شوید .

- در گوشی های اندروید روی سه نقطه بالا سمت راست و در گوشی های آیفون روی آیکون چرخ دنده کنار دکمه Edite profile تپ کنید .

- وارد بخش option می شوید ، گزینه show activity status را پیدا کرده و فعال کنید .

 

در واقع Last seen اینستاگرام یا همان show activity status زمان آخرین بازدید در اینستاگرام شما را برای دیگران نمایش می دهد و در مقابل شما هم می توانید لست سین اینستاگرام آن ها را مشاهده کنید . در واقع قابلیت آخرین بازدید در اینستا برای تمام افراد نیست و فقط فالوینگ های شما و کسانی که به آن ها دایرکت فرستاده اید می توانند لست سین اینستاگرام شما را ببینند .

 

 


 

 



غیر فعال کردن لست سین اینستاگرام

لست سین در اینستاگرام مانند لست سین در تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی قابلیت غیر فعال کردن را دارد ، با مخفی کردن آخرین بازدید اینستاگرام خود شما نیز توانایی دیدن لست سین اینستاگرام افراد دیگر را از دست می دهید .

 

غیر فعال کردن لست سین اینستاگرام در گوشی اندروید :

- وارد برنامه اینستاگرام خود شوید .

- به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید .
- روی سه نقطه بالا سمت راست تپ کنید .
- در پایین صفحه گزینه show activity status را غیر فعال کنید .
- لست سین اینستاگرام شما غیر فعال شد .

 

 

غیر فعال کردن لست سین اینستاگرام در گوشی آیفون :

- برنامه اینستاگرام خود را باز کنید .
- پایین صفحه روی آیکون آدمک تپ کنید و وارد پروفایل خود شوید .
- بالای صفحه سمت راست کنار گزینه edite profile روی آیکون چرخ دنده تپ کنید تا وارد قسمت option شوید .
- روی صفحه اسکرول کنید تا گزینه show activity status را پیدا کنید .
- با غیر فعال کردن این گزینه لست سین در اینستاگرام شما غیر فعال می شود .

 

 


 




منبع : لست سین اینستاگرام