سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنفالویاب اینستاگرام

 

هنگامی که پیج اینستاگرام خود را چک می کنید ممکن است متوجه تغییری در بخش فالوورهای خود شوید. این تغییرات، کم شدن تعداد فالوور یا دنبال کنندگان شما را نشان می دهد و شما را کنجکاو می کند تا آن ها را شناسایی کنید. در پیج هایی که فالوور های بالایی دارند نمی شود با تطبیق دادن فالووینگ و فالوور ها اشخاصی که شما را آنفالو کرده اند بیابید. به همین منظور اپلیکیشن هایی روانه ی بازار شدند تا با دانلود آن ها و وارد کردن مشخصات حساب کاربری اینستاگرام خود بتوانید در لیستی جداگانه افرادی که شما را Unfallow کرده اند را ببینید. اگر قصد آشنایی با چند نمونه از آن ها را دارید در ادامه همراه باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم در جدیدترین مقالات اینستاگرام گروه مشاوره هیواتک نظیر آنبلاک در اینستاگرام ، ارور ساخت اکانت اینستاگرام ، آموزش گذاشتن هشتگ در اینستاگرام وگذاشتن پیام ثابت در لایو استوری همراه باشید.




فهمیدن آنفالو شدن در اینستاگرام

برای فهمیدن آنفالو شدن در اینستاگرام نیازمند اپلیکیشن های کمکی است و این امکان به صورت انحصاری در اینستاگرام وجود ندارد اما ممکن است در آپدیت های بعدی به آن اضافه شود! نامیکی از این اپلیکیشن های کمکی InstaFallow می باشد که با دانلود هر کدام از دسته بندی آن ها می توانید متوجه شوید چه کسانی شما را آنفالو کرده اند. در همین جا مجددا اعلام می کنیم نرم افزاری برای این که مشخص کند چه کسانی عکس پروفایل تلگرام شما را چک کرده اند وجود ندارد.


آنفالویاب اینستاگرام برای اندروید

نرم افزار Unfollowers For Instagram یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها برای پیدا کردن کسانی که شما را آنفالو کرده اند می باشد. این نرم افزار را می توانید با امتیاز بسیار عالی که از سوی کاربران دریافت کرده است، در گوگل پلی دانلود کنید. بعد از دانلود از شما خواسته می شود که با وارد کردن آیدی و پسور اینستاگرام خود وارد محیطی مطابق تصویر شوید و لیست کسانی که شما را آنفالو کرده اند را ببینید.

 

 

 



 

 






منبع : آنفالویاب اینستاگرام