سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییر پیام رسان پیش فرض اندروید

 

 

سیستم عامل اندروید که این روز ها طرفدران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، هر روز با ارائه ی خدمات و امکانات جدید به کاربران خود از حمایت آن ها تشکر می کند. این امکانات و خدمات معمولا از طریق اپلیکیشن های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد که درباره بعضی از این امکانات در مقالات  ساخت فیلم با عکس در اندروید ، دانلود فایل منیجر اندروید ، ردیابی گوشی اندروید و دانلود نرم افزار بلک لیست برای اندروید صحبت کردیم. اما مقاله ی امروز گروه مشاوره هیواتک درباره  تغییر پیام رسان پیش فرض اندروید می باشد که در آن شما را با بعضی از این اپلیکیشن ها آشنا خواهیم کرد.




تغییر برنامه پیام رسان پیش فرض اندروید

برای تغییر برنامه پیام رسانی که به صورت پیش فرض روی گوشی های اندروید اعمال شده است، شما نیاز به نصب یک پیام رسان ثانویه دارید که این روز ها در فروشگاه پلی استور به راحتی قابل دسترسی است. با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید در فضای جدیدتری نسبت به پیام رسان پیش فرض اندروید با دوستان خود در ارتباط باشید. به دلیل استقبال کاربران از این اپلیکیشن ها ، روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود که با مراجعه به پلی استور با حجم زیادی از آن ها برخورد خواهید کرد. از جمله ی آن ها می توان به Go SMS Pro،Tetra SMS، TextPlus، Smart SMS و.. اشاره کرد که نحوه ی نصب 2 مورد از آن ها در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.


دانلود پیام رسان پیش فرض اندروید

برای دانلود پیام رسان پیش فرض اندروید ، بعد از توضیحات بالا به پلی استور مراجعه کرده و به سرچ یکی از اپلیکیشن های گفته شده بپردازید که به طور مثال اپلیکشن Textara SMS را دانلود و نصب می کنیم.
•  بعد از نصب اپلیکیشن وارد قسمت تنظیمات گوشی Settings شوید.
•  در صفحه ی باز شده گزینه ی More را انتخاب کنید تا گزینه ی Default SMS App را بیابید. ممکن است  محل قرار گرفتن این گزینه در گوشی های اندرویدی مختلف متفاوت باشد. به طور کل در بخش تنظیمات به دنبال این گزینه باشید. اگر این گزینه را پیدا نکردید با تماس با مشاورین گروه مشاوره هیواتک این مشکل را با آن ها در میان بگذارید.
•  بعد از انتخاب گزینه ی Default SMS App در پنجره ی باز شده، لیستی از پیام رسان های موجود در گوشی اندرویدی شما  نشان داده می شود. گزینه ی Textara SMS را انتخاب کنید.

 


 بعد از انتخاب اپلیکیشن از این پس اس ام اس های شما در محیط آن پیام رسان انتخابی نمایش داده می شود.


دانلود پیام رسان پیش فرض سامسونگ

یکی دیگر از پیام رسان های ثانویه برای گوشی اندرویدی و سامسونگ ، پیام رسان Smart SMS است که بعد از دانلود و نصب آن همانند اپلیکیشن بالا، می توانید از امکانات بی نظیر بهره مند شوید. این پیام رسان نسبت به دیگر پیام رسان ها از آشفتگی و شلوغی برخوردار نیست و می توانید پیام مخاطبین خود را دسته بندی کنید. همچنین اعلان های این پیام رسان همراه با تصویر مخاطب نشان داده می شود. سفارشی کردن اعلان های این نرم افزار یکی دیگر از قابلیت های آن به شما می رود.

 

 

بعد از نصب یکی از دو اپلیکیشن گفته شده ، از این به بعد پیامک های شما در این اپلیکیشن نشان داده می شود.


 

 





منبع : تغییر پیام رسان پیش فرض اندروید