سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت ماسک تلگرام

 

همانطور که می دانید در آخرین آپدیت های تلگرام گزینه ای تحت عنوان ماسک تلگرام اضافه شده است که به کمک آن می توانید روی تصاویر خود ماسک ایجاد کنید، یا روی آن متن بنویسید و به دوستان خود ارسال کنید. اگر می خواهید با این ویژگی بیشتر آشنا شوید، این مقاله را دنبال کنید. همچنین گروه مشاوره هیواتک مطالعه برخی مقالات دیگر همچون حذف استیکر های ارسال شده ، ریکاوری پیام های پاک شده تلگرام ، مخفی کردن شماره تلگرام و ریکاوری عکس های پاک شده تلگرام  را به شما پیشنهاد می کند.



 

ماسک تلگرام چیست ؟

بعد از آپدیت تلگرام ، مشاهده خواهید کرد که بخشی تحت عنوان ماسک تلگرام به این پیام رسان اضافه خواهد شد که به کمک آن می توانید روی تصاویر خود شکلک ها و ماسک های متنوعی بگذارید بدون نیاز به نرم افزار های جانبی در این زمینه. همچنین می توانید چه به صورت دستی چه به صورت تایپی روی تصویر خود متنی بنویسید و آن را ارسال کنید.


ساخت ماسک تلگرام

برای ساخت ماسک تلگرام باید به صورت زیر عمل کنید:

1. ابتدا از پایین صفحه روی علامت سنجاق تب کنید و از قسمت گالری  تصویر خود را انتخاب کنید.
2. بعد از انتخاب تصویر، در صفحه ی فوق روی آیکون قلم مو تب کنید تا آیکون های زیر نشان داده شوند.

 

 

 

• ایکون اول : در این بخش می توانید با استفاده از ماسک های موجود و همچنین استیکر های ذخیره در تلگرام خود، آن ها را  روی تصویر خود اعمال کنید.
همچنین با انتخاب گزینه ی زیر می توانید استیکر یا ماسک خود را قرینه کنید یا به کمک دستگیره های آبی رنگ کنار ماسک انتخابی آن را کوچک و بزرگ کنید و یا بچرخانید.

 

 

 

 

 

• آیکون دوم : در این قسمت می توانید با انگشت خود متنی را روی عکس بنویسید و با استفاده از نوار رنگی موجود رنگ نوشته را تغییر دهید.

• آیکون سوم : این آیکون به عنوان پاک کن عمل می کند و می تواند نوشته ی شما را پاک کند.

 آیکون چهارم : با انتخاب این گزینه می توانید متن مورد نظر را روی تصویر تایپ کنید.

بعد از اعمال تغییرات می توانید با استفاده از گزینه ی Send آن را ارسال کنید.

 



 

 





منبع : ساخت ماسک تلگرام