سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روت کردن گوشی اندروید از طریق خود گوشی با iroot

 

با توجه به اینکه روت کردن گوشی امکان دسترسی به فایل های سیستمی گوشی را فراهم می کند ، بسیاری از کاربران تمایل به روت کردن گوشی خود را دارند . قبلا در مقاله روت کردن گوشی با نرم افزار Kingroot مزایا و معایب روت کردن گوشی را توضیح دادیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم نحوه روت کردن گوشی اندروید از طریق خود گوشی با نرم افزار iroot را آموزش دهیم .

 

  

**>

نکاتی که قبل از روت کردن گوشی با برنامه iroot باید رعایت کنیم

1- قبل از روت کردن گوشی باید از اطلاعات گوشی خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل اطلاعات شما از دست نرود . مقاله بکاپ گیری از اندروید و کلیه اطلاعات گوشی را مطالعه نمایید .
2- برنامه iroot را از گوگل پلی یا بازار دانلود و نصب نمایید .
3- در حین روت کردن گوشی باید به اینترنت متصل باشید تا در صورتی که برنامه در حین کار احتیاج به دانلود اطلاعات داشت بتواند این کار را انجام دهد .
4- حتما زبان گوشی خود را انگلیسی کنید تا برنامه iroot به درستی اجرا شود .

 

 


 

 



روت کردن گوشی اندروید با iroot برای چه گوشی هایی امکان پذیر است

در صورتی که نسخه اندروید شما 5 و نسخه های قبل از آن می باشد می توانید با استفاده از iroot گوشی اندرویدی خود را از طریق خود گوشی روت کنید . روت کردن گوشی اندروید از طریق خود گوشی با iroot برای اندروید 6 و 7 امکان پذیر نیست .

 

لیست گوشی هایی که با نرم افزار iroot قابل روت شدن هستند در زیر آمده است :

 

 

 


روت کردن گوشی اندروید با iroot

1- ابتدا برنامه iroot را اجرا کنید .
2- اگر برای اولین بار وارد برنامه iroot می شوید بر روی دکمه I Agree تپ کنید .
3- در صورتی که گوشی شما از قبل روت نشده باشد در این صفحه پیغام No Root Permission را مشاهده می کنید .
4- در این قسمت بر روی Get Root Access تپ کنید .

 


5- در این مرحله روت کردن گوشی شما آغاز شده و پیغام Rooting now بر روی صفحه شما ظاهر می شود . ( این مرحله ممکن است 5 دقیقه طول بکشد )

 


6- در صورتی که عملیات روت کردن گوشی با موفقیت به پایان رسیده باشد در این مرحله پیغام Root Successed را مشاهده خواهید کرد و در صورتی که روت گوشی ناموفق بوده باشد پیغام Root Failed را مشاهده خواهید کرد .
7- در صورتی که روت کردن گوشی ناموفق باشد ، با بازگشت به صفحه اصلی و انتخاب گزینه Root again می توانید دوباره روت کردن گوشی را تکرار کنید .

 

 

 

 

 





منبع : روت کردن گوشی اندروید از طریق خود گوشی با iroot