شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در مکان های عمومی یا هرجای دیگر آهنگی در حال پخش باشد ولی ندانید این آهنگ متعلق به چه خواننده است و نام آن چیست.  اپلیکیشن هایی نظیر Shazam را می توانید دانلود کنید و به کمک آن از طریق صدای ضبط شده ی موزیک ، کامل آن موزیک را پیدا کنید. اما این روش هزینه بر بوده و نیازمند دانلود اپلیکیشن است. به همین منظور ربات های متنوعی در این راستا ساخته شده است تا به شما به منظور یافتن آهنگ مورد نظر کمک کند. در ادامه با ما همرا باشید تا شما را با یکی از قدرتمند ترین ربات ها در این زمینه آشنا کنیم. همچنین پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات گروه مشاوره هیواتک نظیر ربات چک پروفایل تلگرام ،بازگردانی اکانت قبلی تلگرام ، ربات تبدیل فرمت فیلم ، نرم افزار استیکر ساز تلگرام ، رفع بلاک تلگرام و ربات بازی تلگرام را نیز مطالعه نمایید.




معرفی ربات پی بردن به نام موزیک و خواننده در تلگرام

 همانطور که گفتیم، این روزها ربات های تلگرامی امکانات ویژه ای را به کاربران عرضه می کنند که قبلا درباره ی ربات بازی تلگرام نیز اطلاعاتی را در اختیارتان گذاشتیم. اما مقاله ی امروز گروه مشاوره هیواتک ، مربوط به ربات پیدا کردن موزیک می باشد که به دلیل کند بودن عملیات ربات what music ترجیح می دهیم دستور کار ربات Acknowbot را به شما آموزش دهیم.
برای استفاده از ربات پیدا کردن آهنگ ، در بخش جستجوی تلگرام خود عبارت Acknowbot@ را تایپ نمایید.
وارد ربات شوید و روی Start کلیک کنید.
پس از انتخاب گزینه ی Start منوی زیر برایتان نمایان می شود که می توانید برای رابط کاربری آسان تر گزینه فارسی را انتخاب کنید.

 

 

بعد از انتخاب زبان مورد نظر برای ربات، اکنون می توانید یک تکه از آهنگ مورد نظر را از طریق ویس تلگرام برای ربات ارسال کنید تا به جستجوی آن بپردازد و نام آهنگ و اسم خواننده و حتی اسم آلبوم و زمان انتشار آن را برایتان نشان دهد.

 


 

از دیگر امکانات این ربات می توان به بخشی تحت عنوان TOP 10 acknowledgement اشاره کرد که در آن 10 آهنگ برتری که توسط کاربران جستجو شده است را به شما نشان دهد. همچنین به دلیل پشتیبانی این ربات از زبان  فارسی می توانید موزیک های فارسی زبان را نیز در آن جستجو کنید.

 




 

 





منبع : ربات شناسایی آهنگ در تلگرام