سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فارسی کردن زبان اینستاگرام

 

قبلا در مقالات متعددی به معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت در اینستاگرام پرداختیم و ترفندهای بسیاری مثل استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی ، رفع مشکل ورود به اینستاگرام و ... را در این شبکه اجتماعی محبوب آموزش دادیم . همان طور که می دانید اینستاگرام مدتی است که از زبان فارسی پشتیبانی می کند و بنابراین کاربرانی که با زبان انگلیسی مشکل دارند و تمایل به فارسی کردن زبان اینستاگرام دارند به راحتی می توانند این کار را انجام دهند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم تنظیمات زبان اینستاگرام و نحوه فارسی کردن زبان اینستاگرام در اندروید و iOS را آموزش دهیم .

 

 



فارسی کردن زبان اینستاگرام اندروید

چگونه منوی اینستاگرام را فارسی کنیم ؟ برای فارسی کردن زبان اینستاگرام در اندروید ، ابتدا باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید :

 


1- برنامه اینستاگرام را باز کنید .
2- وارد پروفایل خود شوید . ( آیکون آدمک در پایین صفحه )
3- بر روی آیکون سه نقطه در بالای صفحه تپ کنید .
4- گزینه Language را انتخاب کنید .
5- در صفحه ای که برای شما باز می شود زبان فارسی یا Persian را انتخاب کنید .

 

 

روش دیگری که برای فارسی کردن زبان اینستاگرام اندروید وجود دارد این است که زبان گوشی خود را فارسی کنید . برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید :

 


1- وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید .
2- گزینه Language and input را انتخاب کنید .
3- در قسمت Language زبان فارسی را انتخاب کنید .
4- به این ترتیب گوشی شما فارسی می شود و تمام برنامه ها از جمله برنامه اینستاگرام فارسی خواهد شد .

 

 

 


 



فارسی کردن زبان اینستاگرام iOS

برای فارسی کردن زبان اینستاگرام در آیفون ، آیپد و آیپاد باید ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید . سپس برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل خود شوید ( آیکون آدمک ) .

 

 

سپس بر روی آیکون چرخ دنده در کنار Edit Profile تپ کنید و در صفحه ای که باز می شود به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه Language را انتخاب کنید و در این قسمت گزینه فارسی یا Persian را انتخاب کنید .
نکته : ممکن است زبان فارسی برای همه کاربران iOS فعال نباشد و بنابراین با انجام مراحل قبل اینستاگرام شما فارسی نشود .

 


تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی

در صورتی که از فارسی کردن زبان اینستاگرام خود منصرف شدید ، برای تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی مجددا وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و در صورتی که کاربر اندروید هستید روی آیکون سه نقطه و در صورتی که کاربر آیفون هستید بر روی آیکون چرخ دنده در بالای صفحه تپ کنید و از صفحه ای که باز می شود گزینه زبان ها را انتخاب کرده و سپس English را انتخاب کنید .

 

 

 دانلود اینستاگرام فارسی شده اندروید

روش دیگری که برای فارسی کردن زبان اینستاگرام وجود دارد ، دانلود اینستاگرام های فارسی شده می باشد . این اپلیکیشن ها نسخه های غیر رسمی اینستاگرام می باشند و دارای قابلیت هایی هستند که نسخه رسمی از آن ها محروم است ( قابلیت هایی مثل مشاهده استوری به صورت روح و ... ) البته گروه مشاوره هیواتک استفاده از نسخه های غیر رسمی را برای هیچ یک از نرم افزارها توصیه نمی کند .

 

 

 

 

 






منبع : فارسی کردن زبان اینستاگرام