جدیدا اشتراک گذاری ویدیو کلیپ میان کاربران شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام رواج بسیاری یافته است . ساخت یک ویدیو کلیپ از عکس های شما نیازمند یک برنامه قوی و انتخاب های مناسب شماست . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک می خواهیم ساخت فیلم با عکس برای اندروید را به شما آموزش دهیم همچنین چند نرم افزار ساخت کلیپ را معرفی کنیم . همچنین خواندن مقاله گرفتن فیلم از صفحه گوشی را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 

 



آموزش ساخت کلیپ با عکس

در این بخش از مقاله نحوه ساخت فیلم با عکس برای اندروید را توضیح می دهیم . ابتدا باید عکس های مناسبی را انتخاب کنید ، سپس یک موسیقی مرتبط با عکس هایی که انتخاب کردید را در نظر بگیرید . اکنون باید یک نرم افزار ساخت کلیپ را پیدا کنید که در بخش بعد تعدادی ازبهترین نرم افزار ساخت کلیپ را معرفی می کنیم و روش های استفاده از هر کدام را به طور مختصر توضیح می دهیم .

خواندن مقالات معرفی نرم افزار های کاهش حجم فیلم برای اندروید و معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم اندروید را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 

 


 



بهترین نرم افزار های ساخت فیلم با عکس

نرم افزار Flipagram :

 

- این برنامه یکی از بهترین برنامه های ساخت فیلم با عکس برای اندروید است . Flipagram را می توانید از گوگل پلی یا بازار دانلود کنید . برای استفاده و ورود به این برنامه باید یک حساب کاربری جیمیل یا فیس بوک داشته باشید .
- بعد از ورود به این برنامه یک صفحه شبیه به اینستاگرام نمایش داده می شود ، همان طور که می بینید یک سری فیلم ، در حال پخش است .
- روی علامت + اشاره کنید ، در این جا باید ببینید که می خواهید از کدام قسمت عکس ها را انتخاب کنید . ( گالری ، اینستاگرام ، فیس بوک )
- بعد از انتخاب عکس های مورد نظر ، وارد صفحه اصلی می شوید که در پایین صفحه می توانید بر روی گزینه موسیقی کلیک کرده و موسیقی مورد نظرتان را انتخاب کنید .
- حالا باید افکت و مدت زمان اسلاید شو را انتخاب کنید .
- و در آخر باید یک نام برای کیلیپ خود انتخاب کنید و بر روی علامت تیک بالا اشاره کنید . کلیپ شما ساخته شد .

 

از دیگر ویژگی های این برنامه :


- دارای 15 فیلتر مختلف برای تصویر .
- توانایی به اشتراک گذاشتن موزیک ویدئو در شبکه های اجتماعی مختلف .

 

 

نرم افزار Movie Creator :

 

 

این نرم افزار برای اندروید 4.4 به بالاست و قابلیت این را دارد که به صورت خودکار از عکس هایی که می گیرید فیلم های کوتاه و متعددی را تهیه کند . و همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است که فیلم ها را با پسوند MP4 ذخیره می کند .

 

 

نرم افزار VideoShow :

 

 

یکی از نرم افزار های محبوب بین کاربران اندروید برای ساخت کلیپ با عکس است که دارای سرعت بسیار بالایی است ، 10 فیلتر رنگ دارد ، در این برنامه شما می توانید عکس وفیلم را با هم ترکیب کنید و هر تعداد که متن می خواهید به عکس ها اضافه کنید .

  

نرم افزار trakAx MovieExpress :

 

 

یکی دیگر از نرم افزار هایی که برای ساخت کلیپ با عکس مورد استفاده قرار می گیرد trakAx MovieExpress است . این نرم افزار قابلیت ساخت کلیپ با کیفیت HD را داراست و همچنین امکان بریدن قسمت های دلخواه از فیلم و ذخیره فیلم نهایی است .

 

 

نرم افزار MakeMyMovie - Slide Show Maker :

 

 

این نرم افزار امکان اضافه کردن انیمیشن و افکت را به اسلاید های شما می دهد . در این نرم افزار تنظیماتی تعبیه شده است که شما می توانید ویدئو های ساخته شده را به سرعت به اشتراک بگذارید .

 

 





منبع : بهترین نرم افزار ساخت کلیپ برای اندروید