نرم افزار shareit یکی از بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های انتقال فایل با سرعت بالاست . این نرم افزار توسط کمپانی Lenovo ارائه شده است و در مارکت های اندروید ، iOS و ویندوز به بازار عرضه شده است . با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه ها ، بازی ها و فایل هایی تا حجم چند گیگا بایت را انتقال دهید ، کاری که ممکن است با بلوتوث بسیار وقت گیر باشد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم با قابلیت ها و ویژگی های برنامه shareit آشنا شویم و نحوه کار با نرم افزار shareit را به شما عزیزان بیاموزیم . همچنین خواندن مقاله : معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم اندروید را نیز به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

 


قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار shareit

 

 

با استفاده از برنامه shareit می توانید به آسانی به ارسال و دریافت فایل ، تصویر ، فیلم ، موزیک ، برنامه و ... بپردازید . با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام دستگاه های موجود در اطراف خود را جستجو کنید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ارسال فایل های حجیم ( تا چند گیگا بایت ) ، امکان ارسال گروهی فایل ها برای چند نفر و محیط کاربری ساده اشاره کرد . یکی دیگر از امکانات نرم افزار shareit  ، پاک سازی حافظه گوشی است (Clean Junk) . مقاله روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید را بخوانید .  با استفاده از این قابلیت می توانید فایل های غیر ضروری و به درد نخور را حذف کنید و حافظه گوشی خود را آزاد سازید . همچنین در قسمت Webshare می توانید فایل های مورد نظر خود را به دیوایس هایی که برنامه shareit در آن ها نصب نیست ارسال کنید . در بخش App Manager نیز می توانید مدیریت و حذف نرم افزارهای موجود در گوشی خود را انجام دهید .

 


 



نحوه کار با نرم افزار shareit

نکته ای که قبل از کار با برنامه shareit باید به آن توجه کنید این است که هر دو دستگاهی که قصد انتقال و دریافت فایل بین آن ها را دارید باید وای فای داشته باشند ( فقط وای فای و نه دیتا ) و نکته دیگر این است که در هر دو دستگاه باید اپلیکیشن shareit نصب باشد . برای کار با برنامه shareit در اندروید مراحل زیر را دنبال کنید :
1- برنامه shareit را در دیوایس اندرویدی خود باز کنید و در صورتی که نرم افزار شما آپدیت نیست shareit خود را آپدیت کنید . در صورتی که نمی دانید چطور آن را آپدیت کنید وارد Google paly شده و shareit را سرچ کنید . بعد از سرچ به جای گزینه install گزینه Update را در کنار برنامه خواهید دید .
2- گزینه Send را انتخاب کنید .

 


3- فایلی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب کنید و بر روی گزینه Next تپ کنید .

 

 

( دیوایسی که قصد دریافت فایل از شما دارد باید گزینه Receive را انتخاب کند )
4- حال برنامه shareit ، دیوایس های نزدیکی که shareit دارند را جستجو می کند . ( البته به جز pc )
5- در این مرحله برنامه shareit دیوایس های نزدیک شما را نمایش خواهد داد ، بر روی دیوایس مورد نظر خود تپ کنید ، به این ترتیب ارسال فایل آغاز خواهد شد .

 

 


 

 





منبع : آموزش کار با برنامه shareit